کد خبر ۲۶۴۴۷ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
با کسب دومین پیروزی در هفته سوم

فوتسالیست‌های قم صدرنشین باشگاه‌های کشور شدند

فوتسالیست‌های تیم آنابتن قم با کسب دومین پیروزی خود به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور رفتند.

به گزارش قم نا ، تیم فوتسال آنابتن قم با غلبه بر تیم فوتسال پدافند رعد هوایی اصفهان امیدهای خود برای صعود از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی این دوره از بازی‌ها را افزایش داد.

بعد از ناکامی تیم فوتسال آنابتن یا آتلیه طهران قم در هفته نخست از فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، طبق انتظار این تیم به شرایط خوب خود بازگشته و بعد از کسب نخستین پیروزی خود در هفته دوم مقابل تیم روستایی و عشایری کاشان، در هفته سوم این بازی‌ها در مصاف با یکی از تیم‌های مدعی حال حاضر لیگ دسته دوم فوتسال ایران به یک پیروزی جالب توجه دست یافت.

در واقع آنابتن قم دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را چندان خوب و پرقدرت آغاز نکرده بود و در کارنامه خود شکست برابر همشهری خود یعنی تیم آرش نوین ایرانیان قم را در کارنامه داشت، اما در میهمانی تیم پدافند رعد هوایی اصفهان دست به کار بزرگی زد.

نماینده فوتسال قم که در دوره جدید این بازی‌ها با هدایت سرمربی سابق تیم‌های ارم کیش قم، دبیری تبریز، کیش ایر قم و صبای قم به میدان آمده است در تلاش برای به دست آوردن مجوز صعود به دسته بالا‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته‌ها نتایج خوبی کسب می‌کند.

نتایج در هفته سوم از نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به شکلی رقم خورد که تیم فوتسال آنابتن قم به صدر جدول رده‌بندی رفت و شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی این بازی‌ها و به دست آوردن مجوز صعود به دسته اول فوتسال ایران افزایش داد.

نماینده فوتسال قم در حالی که از 2 هفته سپری شده از مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تنها 3 امتیاز داشت در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتسال برابر نماینده اصفهان قرار گرفته بود و در میهمانی تیم پدافند رعد هوایی اصفهان با حساب 3 بر یک به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کرد.

فوتسالیست‌های آنابتن قم در این دیدار که در سالن اختصاصی نماینده اصفهان برگزار شد، فوتسالی زیبا و منطقی را ارائه کردند و با اجرای تمام و کمال دستورات و خواسته‌های کادر فنی توانستند تیم فوتسال پدافند رعد هوایی اصفهان را در حضور تماشاگران طرفدار خود شکست دهند.

حالا وضعیت جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در گروهی که 2 نماینده قم حضور دارند به شکلی است که تیم آنابتن قم با 6 امتیاز از 3 بازی در صدر ایستاده است و تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم دیگر تیم حاضر در این گروه در مکان سوم جدول جای دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com