کد خبر ۲۷۹۷۰ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
در هفته دهم صورت می‌گیرد

قضاوت داور مطرح قم در جدال مدعیان قهرمانی فوتسال کشور

داور مطرح فوتسال استان قم با تصمیم کمیته داوران این هفته جدال دو مدعی قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور را قضاوت می‌کند.

به گزارش قم نا ، در شرایطی که حدود 10 روز دیگر به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده و با حضور ستاره‌های فوتسال ایران در ترکیب 14 تیم لیگ برتری، بار دیگر علاقمندان به فوتسال جذب بازی‌های مهیج و تماشایی لیگ برتر می‌شوند، لیگ‌های دسته‌های پائین‌تر فوتسال کشور هم‌اکنون با کیفیتی مطلوب در حال پیگیری است.

این در حالی است که فوتسال در استان قم تماشاگران و طرفداران بسیار زیادی دارد و بازی‌های معتبر این رشته در هر سطحی که برگزار شود، علاقمندان خاص خود را دارد، به خصوص اینکه امسال از استان قم دو تیم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور نیز حضور دارند.

حضور تیم‌های آرش نوین‌ایرانیان و آتلیه‌طهران به عنوان نمایندگان فوتسال استان قم در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هم جذابیت این بازی‌ها را با حضور بازیکنان یکی از استان‌های فوتسال خیر کشور یعنی قم بالاتر برده و هم اینکه نگاه و توجه فوتسال‌دوستان قمی را معطوف خود کرده است.

توجه ویژه فوتسال‌دوستان قمی به مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موجب شده تا داوران فوتسال قم نیز در این سطح از بازی‌ها قضاوت کنند و عملکرد آنها نیز به دقت توسط علاقمندان به این رشته ورزشی جذاب و تماشایی مورد توجه قرار بگیرد.

دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری در حالی با انجام 12 مسابقه در گروه‌های چهارگانه پیگیری می‌شود که حمیدرضا طیب‌طاهری داور مطرح فوتسال قم یکی از بازی‌های مهم را قضاوت می‌کند.

از بین دو داوری که در حال حضار از استان قم شرایط قضاوت در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور یعنی لیگ برتر فوتسال ایران را دارند حمیدرضا طیب‌طاهری داوری است که سال گذشته حتی تا آستانه کسب مدرک بین‌المللی داوری فوتسال نیز پیش رفت.

حمیدرضا طیب‌طاهری متولد بیستم مردادماه سال 1360 است و فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه داوری از سال 1379 و با دریافت مدرک درجه 3 آغاز کرده، ضمن اینکه طیب‌طاهری در سال 1389 موفق به دریافت درجه ملی داوری شد.

انتخاب حمیدرضا طیب‌طاهری از قم به عنوان یکی از داوران دارای شانس کسب مدرک بین‌المللی این رشته در حالی صورت گرفت که این داور جوان در فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تیم داوری بازی‌های متعدد لیگ برتر حضور داشته است.

طیب‌طاهری داور فوتسال استان قم این هفته یکی از اعضای تیم داوری دیدار حساس تیم‌های فوتسال چکاد آتیه‌جوان شهریار با پیمان شاهرود در هفته سوم از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود، مسابقه‌ای که روز جمعه دوازدهم تیر ماه در سالن مجموعه ورزشی تختی شهرستان شهریار به انجام خواهد رسید.

در این مسابقه حساس بین مدعیان راهیابی به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، طیب‌طاهری از قم به عنوان داور اول حضور دارد، ضمن اینکه مجید اکبری و نیما روحانی به عنوان دیگر اعضای تیم داوری و محمدرسول بازرگان به عنوان وقت‌نگهدار در این دیدار حضور دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com