کد خبر ۲۶۷۹۹ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
بعد از کسب عنوان دومین گلزن بر‌تر لیگ

ستاره فوتسال قم بهترین بازیکن شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر شد

چهره مستعد و آینده دار فوتسال استان قم و یکی از ملی‌پوشان تکنیکی قم به عنوان بهترین بازیکن شانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش قم نا ، رای‌گیری برای انتخاب برترین‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در دوره شانزدهم آن در حالی به انجام رسید و نتایج آراء مشخص شد که علیرضا وفایی ستاره فوتسال استان قم به عنوان بهترین بازیکن این دوره از بازی‌ها انتخاب شده است.

این رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن، مربی، دروازه‌بان، بازیکن جوان، پدیده، تیم و داور بر‌تر شانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور صورت گرفته و استان قم تنها در بخش انتخاب بهترین بازیکن دارای ارزشمند‌ترین رتبه است.

علیرضا وفایی جوان مستعد و تکنیکی فوتسال استان قم که یکی از ملی‌پوشان این رشته به شمار می‌رود بعد از درخشش در ترکیب تیم باشگاهی خود یعنی ماهان تندیس قم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال، از نگاه کار‌شناسان فوتسال بهترین بازیکن این دوره از بازی‌های لیگ لقب گرفت.

وفایی که در اوج جوان و آمادگی به سر می‌برد و همچنان مسیر پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های بیشتری برای وی فراهم است در رقابت با چهره مطرح و با سابقه‌ای همچون وحید شمسایی مربی و کاپیتان تیم تاسیسات دریایی تهران توانست عنوان بر‌ترین بازیکن شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال را از آن خود کند و مسلم رستمی‌ها از تیم مس سونگون نیز سوم شد.

این در حالی است که وفایی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا نیز درخشید و در ترکیب تیم باشگاهی خود یعنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز به عنوان کاپیتان دوم مهره کلیدی محسوب می‌شد.

وفایی در لیگی که اسفند ماه سال 93 به پایان رسید تنها در یک هفته به دلیل محرومیت حضور نداشت و در سایر دیدار‌ها از جمله دیدار هفته پایانی بازی‌های لیگ شانزدهم تیمش را برابر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان همراهی کرد و از قضا با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند به رتبه دوم بر‌ترین گلزنان لیگ شانزدهم دست یافت.

وفایی در حالی با زدن دو گل در این دیدار تعداد گل‌های خود را به عدد 25 رساند که بعد از مسلم رستمی‌ها بازیکن تیم مس سونگون ورزقان عنوان دومین گلزن بر‌تر بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه احمد اسماعیل‌پور از گیتی‌پسند اصفهان سومین گلزن بر‌تر لیگ شد.

وفایی که اکنون یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی فوتسال به شمار می‌رود به غیر از درخشش در لیگ بر‌تر، امسال عملکرد خوبی داشت و بهترین گلزن تیمش نیز محسوب می‌شود، بازیکنی که در اردیبهشت‌ماه سال قبل در جام ملت‌های فوتسال آسیا با بازی‌های درخشان خود مایه غرور و افتخار مردم قم، جامعه ورزش و مسئولان استان قم شد و از اعضای تاثیرگذار در عملکرد خوب تیم ملی فوتسال در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا بود.

منبع : فارس 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com