کد خبر ۲۶۴۸۵ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

بهره‌برداری از نخستین شهرک صنعتی خصوصی قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از به بهره‌برداری رسیدن نخستین شهرک صنعتی غیردولتی استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در چارچوب تحقق کاهش تصدی‌گری دولت بر فعالیت‌های غیرحاکمیتی و منویات مندرج در قانون اصلاح تبصره (5) بند (الف) ماده 3 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در سطح استان انجام می‌شود.
وی افزود: در این راستا قم به عنوان استانی در حال توسعه، از ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد شهرک‌های غیردولتی برخوردار بوده و مقدمات اجرایی آنها نیز پیشرفت‌هایی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: در همین راستا احداث این شهرک صنعتی غیردولتی در منطقه نیزار استان و در مجاورت جاده ترانزیت قم ـ اصفهان و در زمینی به مساحت 95 هکتار برای استقرار صنایع فلزی به ویژه صنایع پایین دستی فولاد مورد موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرار گرفت.

وی در ادامه عبور قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان از داخل شهرک، مجاورت با صنایع بزرگ فولاد، شبکه فیبر نوری، خطوط انتقال برق و خطوط سراسری گاز را از مهمترین مزایای این شهرک خصوصی برشمرد.

طیبی‌نژاد گفت: اقدامات اولیه این شهرک از سال 85 آغاز شده ولی طی یک سال گذشته با جدیت و پیگیری صورت گرفته شهرک غیردولتی پارس‌گستر نیزار به بهره‌برداری رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com