کد خبر ۲۶۴۹۷ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶

30 استاد نمونه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم تجلیل شدند

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و ایام تجلیل از مقام معلم و استاد واحد استانی قم در همایشی با شکوه با حضور خانواده بزرگ علمی کاربردی استان قم از اساتید نمونه مراکز علمی کاربردی قم تجلیل بعمل آمد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم، برگزاری همزمان سومین گردهمایی روسا و مدیران مراکز علمی کاربردی با چهارمین مراسم تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی کاربردی موجب گردید تا تجلیل از مقام استاد با حضور کلیه کارکنان و مدیران مراکز علمی کاربردی در مجتمع یاوران مهدی برگزار گردد.

در ابتدای این برنامه دکتر امیر حمزه مهرابی رئییس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم طی سخنانی ضمن تجلیل از تلاش های اساتید گرانقدر در توسعه دانش و ترویج کارآفرینی مهمترین دستاورد چند سال گذشته دانشگاه جلمع علمی کاربردی در قم را ایجاد هویت و خود باوری در بین همه سطوح دانشگاه دانستند.

ایشان در ادامه افزودند: افزایش سطح کیفی و کمی مراکز علمی کاربردی استان قم، توسعه نظام مهارت و کارآفرینی، کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و دانشجویی همه و همه مدیونهمت شما اساتید در پرورش صحیح دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان قم و گسترش روحیه خود باوری است.

همچنین در ادامه دکتر علائی نوین سرپرست معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه به عنوان نماینده ریاست محترم دانشگاه در این برنامه حضور یافتند که ضمن قرائت پیام دکتر اخباری ریاست محترم دانشگاه طی سخنانی به تبیین جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظام آموزشی کشور پرداختند.

دکتر علائی نوین با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی محتوای آموزشی در مراکز علمی کاربردی کشور بیان داشتند: ما برای رسیدن به اهداف والای دانشگاه جامع علمی کاربردی نیازمند به ایجاد ساختاری منسجم و همسو با سیاست گذاری های کلان دانشگاه جامع هستیم که در مدت حضور دکتر اخباری اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای تحقق این مهم صورت پذیرفته است.

همچنین در ادامه با حضور دکتر علائی نوین نماینده ستاد، دکتر مهرابی رئیس واحد استانی قم، حجت الاسلام علیزاده جانشین بسیج اساتید استان قم و جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل استان قم از 30 نفر از اساتید نمونه مراکز علمی کاربردی استان قم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است که انتخاب اساتید نمونه بر اساس آئین نامه ارسالی به مراکز و پس از دریافت مستندات مربوطه و طرح در کمیته تخصصی انتخاب استاد نمونه صورت پذیرفت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com