کد خبر ۲۶۵۸۳ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
مدير كل پيشگيری و رفع تخلفات شهری شهرداري قم خبر داد:

آغاز طرح ويژه جمع‌آوری متكديان در سطح شهر مقدس قم

عليرضا عسگري با اشاره به طرح جمع‌آوري متكديان اظهار كرد: علاوه بر جمع آوري مستمر و روزانه با توجه به فرارسيدن اعياد شعبانيه به صورت مستمر در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران و بوستانهاي بزرگ سطح شهر گشت ويژه داريم.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم عنوان كرد: در طول شبانه روز بصورت ۲۴ساعته با همكاري نيروي انتظامي به جمع اوري متكديان اقدام ميكنيم ،وي با اشاره به جمع اوري متكديان در چند روز اخير يادآور شد: شب گذشته حدود ۲۰متكدي مرد در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) جمع آوري شدند.

عسگري تصريح كرد: اين طرح امشب در اطراف مسجد مقدس جمكران و فردا شب در بوستانهاي سطح شهر ادامه ميابد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با بيان اينكه قم شهري زائرپذير است و زائران فراواني در طول سال به اين شهر سفر مي‌كنند خاطرنشان كرد: انواع و اقسام تكدي‌گري در شهر انجام مي‌شود و ورود متكديان از شهرهاي اطراف صورت مي‌گيرد كه اين امر مشكل تكدي‌گري را در قم افزايش مي‌دهد و ضرورت مقابله با اين معضل امري اجتناب ناپذير است.

وي خاطرنشان كرد: جمع آوري كودكان كار زير ۱۵سال با همكاري سازمان بهزيستي و نيروي انتظامي از ديگر طرحهايي است كه در دستور كار شهرداري قم قرار دارد و از  روز شنبه  دوم خرداد ۹۴ آغاز مي‌شود.
وي يادآور شد: همشهريان مي‌توانند براي اطلاع‌رساني در زمينه جمع‌آوري متكديان در منطقه خاص با شماره ۱۳۷ شهرداري قم تماس حاصل كنند تا اقدام لازم صورت گيرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com