کد خبر ۲۷۳۳۰ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
معاون اورژانس قم :

حوادث ترافیکی در قم ۸ کشته به‌جای گذاشت

معاون اورژانس قم گفت: حوادث ترافیکی در هفته گذشته ۴۵۶ مجروح به‌جای گذاشت که ۱۲۷ نفر به‌صورت سرپایی درمان و ۳۲۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه ۸ نفر نیز در دم جان خود را از دست دادند.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی با اشاره به آمار حوادث رخ‌داده از تاریخ 14 خردادماه تا صبح امروز 21 خردادماه اظهار داشت: در این مدت 6هزار و 353 تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شد که از این تعداد هزار و 32 مورد منجر به مأموریت شد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با ابراز اینکه 860 مورد از مأموریت‌های اورژانس در هفته گذشته شهری بوده است، افزود: 172 مورد مأموریت‌ها در هفته گذشته مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه 375 حادثه ترافیکی در هفته گذشته در قم رخ داده است، عنوان کرد: 299 مورد از این تعداد حادثه شهری  و 76 مورد حادثه جاده‌ای بوده است.

فراهانی همچنین گفت: حوادث ترافیکی در هفته گذشته 456 مجروح به‌جای گذاشت که 127 نفر به‌صورت سرپایی درمان و 321 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه 8 نفر نیز در دم جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته اعلام کرد: 239 مأموریت مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته داشته‌ایم که منجر به جراحت 24 نفر شد و از این تعداد 84 نفر به‌صورت سرپایی درمان و 187 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 3 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به حوادث شاخص هفته گذشته در قم تصریح کرد: روز 16 خرداد در ساعت 1 و 15 دقیقه بامداد بر اثر برخورد خودروی مزدا با کامیون در جاده قدیم قم ــ تهران 2 نفر جان خود را از دست دادند.

فراهانی افزود: حادثه‌ای در ساعت 22 و 30 دقیقه روز 17 خرداد در بلوار یادگار امام رخ داد که بر اثر برخورد موتورسیکلت‌سوار با عابر پیاده یک نفر به‌علت شدت جراحت در دم فوت کرد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه روز 17 خرداد بر اثر برخورد موتورسیکلت با جدول در فلکه بسیج قم 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر به‌شدت مجروح شد، گفت: حادثه‌ای در روز 19 خرداد در اتوبان تهران ــ قم رخ داد که در این حادثه نیز یک نفر جان خود را از دست داد.

وی با ابراز اینکه حادثه واژگونی خودروی وانت در جاده قدیم ساوه ــ قم 4 مجروح به‌جای گذاشت و یک نفر نیز جان خود را از دست داد، گفت: در روز 20 خرداد نیز براثر برخورد موتورسیکلت با تریلی در محور شاه‌جمال و 72 تن دو نفر جان خود را از دست دادند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com