کد خبر ۲۹۸۸۷ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

۵۶۸ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم مجروح شدند

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۶۸ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم  ، مهدی فراهانی اظهار داشت:‌ از تاریخ ۳۱ مرداد تا هفتم شهریورماه تعداد هشت هزار و ۵۹۹ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و ۳۷۵ مأموریت شده که هزار و ۱۵۴ مورد شهری و ۲۲۱ مورد نیز جاده‌ای بوده است.

وی گفت: تعداد تصادفات بوقوع پیوسته طی یک هفته گذشته ۴۷۶ مورد بود که ۳۹۸ مورد شهری و ۷۸ مورد جاده‌ای بوده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: مصدومان تصادفات یک هفته گذشته ۵۶۸ نفر بوده‌اند که ۱۹۹ مورد سرپایی درمان شده و ۳۶۴ مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند، پنج نفر نیز در تصادفات رانندگی فوت کردند.

وی گفت: تعداد مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران ۳۰۲ مورد بوده که ۳۴۹ مصدوم برجای گذاشته است که ۱۴۳ نفر نفر از این مجروحان سرپایی درمان شده و ۲۰۵ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر نیز فوت کرد.

فراهانی در خصوص حوادث شاخص ۲۴ ساعت گذشته در قم نیز افزود: روز گذشته در جاده جعفریه برخورد زانتیا با چند عابر منجر به فوت دختر بچه پنج ساله شد و ۲ مجروح بدحال نیز برجای گذاشت که توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: شب گذشته در محور گرمسار واژگونی خودروی پیکان باعث مرگ یک آقا و مجروحیت پنج نفر شد که ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com