کد خبر ۲۶۶۶۶ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
رئیس شورای شهر قم عنوان کرد

انجام سفرهای خارجی اعضای شورا بر اساس آیین‌نامه جدید

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: آیین‌نامه سفرهای خارجی اعضای شورا تدوین شده و از این پس تمام سفرها در این چارچوب صورت می‌گیرد.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر امروز در یکصد و بیست و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: طی عملیاتی که به این منظور انجام شد، هزاران نیروی عراقی به اسارت درآمدند و خونین‌شهر به آغوش میهن اسلامی بازگشت.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس آنچه موجب پیروزی ملت ایران شد و محور اصلی فتح به شمار می‌رفت، وحدت کلمه بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای که با توطئه‌های استکبار مواجه بودیم، همین ویژگی به کمک مردم آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همه اقشار جامعه در جریان دفاع مقدس به دفاع از کشور پرداختند گفت: امروز هم جنگ ما با استکبار تمام نشده و هر روز شاهد توطئه‌های مختلف علیه کشورهای اسلامی هستیم که نمونه بارز آنها جنگ میان شیعه و سنی است، آنچه بیش از هر چیز به آن نیاز داریم وحدت کلمه و همدلی است و رهبر معظم انقلاب هم به همین دلیل سال جاری را به نام مردم و دولت همدلی و همزبانی نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران باید همواره اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنند تا بتوانند همچنان در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان بیاستند.

بیاتی با اشاره به دستورالعمل جلسه امروز خاطرنشان کرد: آیین‌نامه سفرهای خارجی اعضای شورا تدوین شده و هرچند نیاز به مصوبه شورا ندارد اما از نقطه نظرات اعضا برای نهایی شدن آن استفاده خواهیم کرد تا در سال جاری، سفرهای خارجی شورایی‌ها به خارج از کشور در چارچوب این آیین‌نامه باشد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com