کد خبر ۲۵۸۸۸ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
رئیس شورای شهر قم:

جامعه باید قدردانی عملی از زحمات کارگردان داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم باید همواره قدردان زحمات کارگردان باشند زیرا این افراد نقش مهمی در پیشرفت کشور دارند.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی صبح امروز در یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به میلاد امام علی(ع) و تبریک روز پدر اظهار کرد: هفته گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد مطهری را گرامی می‌داریم و از تلاش‌های تمام معلمان و زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در هفته کار و کارگر به سر می‌بریم؛ کارگردان بار اصلی پیشرفت کشور را بر دوش دارند و تلاش آنهاست که ثمرات و برکات مهمی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در مجموعه مدیریت شهری و شرکت‌های تابعه نیز کارگران فراوانی مشغول فعالیت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) هستند گفت: این افراد در طول سال و در سرما و گرمای هوا، دست از کار و تلاش بر نمی‌دارند و هدف و نیت اصلی آنها، خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: جامعه ما باید قدر زحمات کارگردان را بداند و مردم همواره از کارگران و کسانی که برای خدمت به آنها تلاش می‌کنند متشکر باشند زیرا کارگران نقش مهمی در پیشرفت کشور دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com