کد خبر ۲۶۸۲۸ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۳
دهناد مشاور اقتصادی استاندار قم در گفتگو با قم نا مطرح کرد:

برگشت بنده نشان از اراده استاندار برای استفاده از تمام ظرفیت هاست

سید رضا دهناد مشاور اقتصادی استاندار قم اظهار داشت:دولت ها با انديشه و شعارهای مختلف در حال گذر هستند ، نگاه استاندار قم فراتر از جناه های مختلف مي باشد و ايشان بدنبال تحول در قم می باشند.

سید رضا دهناد مشاوراستاندار استان قم در خصوص بازگشت به استانداری در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبر قم (قم نا) اظهار داشت:مجموعه نظام را در سپهر مقام معظم رهبری و ولايت ايشان ميدانيم ، چون دولت ها با انديشه و شعارهای مختلف در حال گذر هستند و نگاه ما بعنوان سربازان مقام معظم رهبری بايد در هر مكان و جايی كار كرد ؛ زماني در جبهه ها و يا پشت جبهه نياز به كار بود و الان در بازگشت بنده به استانداری بعنوان مشاور استاندار در امور اقتصادی است و بنابر تجربيات وعملكردی كه بنده و همكارانم در استان قم داريم، توفيقاتي كه حاصل شده بحمدالله مثبت بوده است.

مشاور اقتصادی استاندار قم افزود: نگاه استاندار قم فراتر از جناه های مختلف مي باشد و ايشان بدنبال تحول در قم می باشند ، و افرادي كه به حلقه مديران اضافه كردند در دولت های قبلی هم وجود داشتند كه بطورمثال اقايان مهندس مختار، طباطبايی و سيار كه از مديران ارشد دولت هاي قبلی بوده اند.

مشاور اقتصادی استاندار قم بیان كرد:استفاده از ظرفيت ها و سرمايه های كشور كه انباشت تجربه مي باشند از خصوصيات استاندار قم می باشد و البته دولت ها اهداف خودشان را دارند كه مديران بايد در آن سمت و سو حركت كنند و بازگشت بنده بر همين اساس بوده كه ظاهرا حساسيت روزنامه ها از رفتن و آمدن بنده زياد مي باشد و محبت هايشان به بنده زياد است.

 خاطر نشان می شود در حكم حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم خطاب به دهناد آمده است است:

با توجه به تعهد، شايستگی ها و تجربيات مفيدتان، جنابعالی را بعنوان مشاور اقتصادی استاندار منصوب مي نمايم.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه عنايات خاصه حضرت ولي عصر(عچ) و منويات مقام معظم رهبری و فرامين دولت تدبير و اميد و با بهره گيری از فرصت ها و توانمنديها در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم متدين و شريف قم موفق و مؤيد باشيد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
3
۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲

باسلام
ما هنوز متن استعفاي ايشان را فراموش نگرده ايم
لااقل از روي سايت خودتان متن استعفا را برداريد
اين تناقضات يا از شماست يا از گوينده و معاون سابق استاندار

پاسخ