کد خبر ۲۷۲۷۵ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
طی حکمی از سوی استاندار قم:

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم در حکمی سید رضا دهناد را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قم منصوب کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، در حکم استاندار قم خطاب به سید رضا دهناد آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای منصوب می‌کنم. ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌ها و مسائل اقتصادی به منظور رفع مشکلات موجود، انجام مطالعات در راستای شناسایی فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در امر سرمایه گذاری، ایجاد تحرک مطلوب در دستگاه‌های مرتبط با حوزه اقتصادی، ایجاد رونق اقتصادی، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید، از اهم انتظارات اینجانب است.

در ادامه این حکم آمده است: بدیهی است در راستای تحقق اهداف مورد نظر، معاونین محترم و مدیران و روسای سازمان‌ها همکاری لازم را خواهند داشت. توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com