کد خبر ۲۶۸۷۶ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵
در رده سنی جوانان

داور بین المللی کشتی قم قاضی مسابقات قهرمانی اروپا شد

داور بین المللی و مطرح کشتی استان قم از سوی کنفدراسیون کشتی اروپا برای قضاوت در مسابقات کشتی قهرمانی قاره سبز دعوت شد.

به گزارش قم نا ، در حال حاضر مطرح‌ترین داور کشتی استان قم در قضاوت میادین داخلی و خارجی این رشته ورزشی سعید عباسی است که با توجه به داوری‌های مطلوب و مؤثر خود مورد اعتماد دیگر کشورها و سایر قاره‌ها نیز قرار گرفته است.

سعید عباسی از سوی کنفدراسیون کشتی قاره اروپا به اتفاق چند تن از دیگر داوران مطرح کشتی کشورمان برای قضاوت رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا دعوت شده است در حالی که عباسی و 8 داور دیگر ایرانی مد نظر مقامات این کنفدراسیون هستند.

بر این اساس محمد مصلایی‌پور، بابک امجدی، محمد رحیم پور، مسعود رستمی پور و بهنام شیر محمدی داوران بین المللی کشتی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان اروپا هستند، مسابقاتی که در روزهای سوم تا هفتم تیر ماه به میزبانی شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

همچنین سعید عباسی داور بین المللی و مطرح کشتی استان قم در کنار غلامرضا طاهرخانی، رضا نقی لو و حجت الله احمدی به رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی جوانان اروپا که روزهای سیزدهم تا نوزدهم مرداد ماه در کشور صربستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

بعد از قضاوت‌های مطلوب و مناسبی که سعید عباسی در نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی 2014 کشتی فرنگی داشت، این داور بین‌المللی کشتی قم برای قضاوت در پیکارهای جام جهانی 2015 کشتی فرنگی نیز انتخاب شد و به ترتیب در آذر و اسفند ماه سال قبل این دو رویداد مهم کشتی را قضاوت کرد.

این در حالی است که سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم که سابقه قضاوت در میادین مهم داخلی و برون‌مرزی متعددی را در سال‌های اخیر دارد به عنوان یکی از داوران قضاوت‌کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا و همچنین المپیک 2014 نوجوانان جهان انتخاب شده است.

عباسی در حالی به قضاوت رقابت کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان اروپا می‌پردازد که در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین سال‌های فعالیت خود در داوری این رشته ورزشی را سپری کرده و آینده‌ بسیار درخشانی در انتظار وی است.

عباسی در اردیبهشت ماه سال قبل نماینده داوران کشتی فرنگی کشورمان در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا بود و در مرداد‌ماه سال 93 نیز قضاوت در مسابقات کشتی فرنگی المپیاد نوجوانان جهان را تجربه کرد و اکنون دومین تجربه حضور در رقابت‌های اروپایی را مرداد ماه امسال پیش رو دارد.

البته عباسی به جز این میادین مهم داخلی و برون‌مرزی یکی از داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های مختلف داخلی تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشتی آزاد در قالب پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور به شمار می‌رود و آخرین قضاوت وی در مسابقات داخلی به کشتی آلیش قهرمانی کشور اختصاص دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com