کد خبر ۲۷۰۶۰ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
هفته ششم فوتسال کشور

آرش‌‌نوین ایرانیان قم به صدر نزدیک شد

تیم فوتسال آرش نوین ایرانیان قم با کسب برتری در مصاف با رعد پدافند اصفهان به یک قدمی صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور رسید.

به گزارش قم نا ، تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم در ششمین هفته این بازی‌ها در دیداری حساس برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال رعد پدافند هوایی اصفهان به میدان رفت و با برد از زمین خارج شد.

نکته جالب این است که تیم‌های فوتسال آرش قم و آتلیه طهران قم بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فوتسال کشورمان در گروه دوم مرحله مقدماتی با یکدیگر همگروه شده‌اند و بازی‌ نخست را نیز برابر یکدیگر در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردند که البته آرش‌نوین ایرانیان قم این بازی را به سود خود تمام کرد.

تیم فوتسال آرش ‌وین ایرانیان قم در هفته ششم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال رعد پدافند هوایی اصفهان بود که با کسب امتیاز 3 بر 1 حریف را مغلوب کرد.

با کسب این نتیجه اکنون تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم از 6 بازی قبل خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور هشت امتیاز کسب کرده و در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در حالی که دیگر نماینده قم یعنی تیم آتلیه طهران یا آنابتن قم با کسب 11 امتیاز صدرنشین است و سن‌ایچ ساوه با 9 امتیاز بین این دو تیم در مکان دوم ایستاده است.

در این گروه تیم‌های فوتسال آرش نوین ایرانیان قم، آتلیه طهران قم، روستایی و عشایری کاشان، رعد پدافند هوایی اصفهان، سن‌ایچ ساوه، مقاومت شهرکرد و سهند مرکزی حضور دارند و از بین آنها در نهایت دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور را کسب خواهد کرد.

تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی فصل جاری بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای و البته در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی این دوره با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

با صعود دو تیم از هر گروه در نهایت هشت تیم مجوز راهیابی به مرحله نهایی را کسب می‌کنند و در مرحله بعد در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند تا از بین آنها چهار تیم راه‌ پیدا کرده به مرحله پایانی و در نهایت صعود کننده‌ها به لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شوند.

تیم‌های فوتسال آرش و آتلیه طهران قم در رقابت با تیم‌های حاضر در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به دنبال کسب مجوز صعود به مرحله نهایی و در نهایت راهیابی به لیگ دسته اول کشور تلاش می‌کنند و روز بیست و نهم خرداد ماه باید در هفته نخست دور برگشت در سالن شهید حیدریان قم برابر یکدیگر قرار بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com