کد خبر ۳۰۱۹۳ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷

آرش قم به میهمانی مس کرمان می‌رود

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در آغاز دور برگشت مسابقات مرحله نهایی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر مس کرمان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم‌های قمی و کرمانی حاضر در فصل جاری رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌‌های کشور تا کنون سه بار با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که نتیجه آن یک پیروزی و یک تساوی برای نماینده کرمان و یک پیروزی برای یکی از دو نماینده فوتسال قم همراه داشته است.

تیم سرمایه‌گذاری مس کرمان پیش از این در مرحله حذفی رقابت‌‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال ایران با تیم آتلیه‌طهران قم دو دیدار حساس برگزار کرده که نخستین بازی را در سالن استانداری کرمان با حساب پنج بر چهار از نماینده قم برده و در بازی برگشت در سالن شهید حیدریان قم با تساوی چهار بر چهار تیم آتلیه‌طهران قم را متوقف کرده تا با احتساب نتایج دیدارهای رفت و برگشت به مرحله نهایی این بازی‌ها صعود کند.

سومین بازی کرمانی‌ها با نمایندگان فوتسال قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از هفته نخست بازی‌های مرحله نهایی برابر تیم آرش نوین‌ایرانیان قم به انجام رسید و طی آن تیم آرش‌ قم با حساب 4 بر یک حریف خود را در سالن شهید حیدریان قم در هم کوبید.

اکنون که تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم صدرنشین بدون شکست بازی‌های مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور است خود را آماده انجام بازی‌ برگشت مرحله نهایی با تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان می‌کند تا از این بازی نیز دست پر خارج شود و انتقام حذف تیم آتلیه‌طهران قم از تیم مس کرمان را بگیرد.

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در سومین هفته از بازی‌های مرحله نهایی لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر تیم شهدای جلین گرگان به میدان رفت و توانست با کسب برتری چهار بر سه مقابل حریف خود به دومین پیروزی در مرحله نهایی دست یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ کمیته فوتسال ایران دیدارهای هفته سوم از مرحله نهایی بازی‌های فصل جاری لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در شهرهای قم و کرمان به انجام رسید و چهار تیم حاضر در این مرحله در دو بازی حساس مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

با پایان بازی‌های دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم‌های فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم و سرمایه‌گذاری مس کرمان امتیازات بیشتری نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله یعنی چکاد آتلیه‌جوان شهریار و شهدای جلین گرگان کسب کرده‌اند.

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم بعد از پیروزی پرگل در هفته نخست بازی‌های این مرحله برابر تیم سرمایه‌گذاری مس کرمان‏ در هفته دوم این بازی‌ها با کسب یک امتیاز از مصاف با تیم چکاد جوان شهریار جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مرحله پایانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

دیدارهای هفته سوم از دور رفت مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور نیز با غلبه تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم بر تیم شهدای جلین گرگان در دومین بازی خانگی نماینده فوتسال برابر نماینده استان گلستان همراه بود تا آرش نوین‌ایرانیان قم با هفت امتیاز در صدر بماند.

در پایان دیدارهای هفته سوم هم اکنون تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم با کسب هفت امتیاز در صدر ایستاده است، تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان با کسب پنج امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار سوم است و تیم شهدای جلین گرگان در رتبه چهارم قرار دارد و دیدارهای دور برگشت مرحله نهایی نیز روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و آرش نوین‌ایرانیان قم در میهمانی مس کرمان مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com