کد خبر ۲۹۱۹۸ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۱
مرحله حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور

آرش قم نیمی از راه صعود را پیمود

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم با کسب برتری قاطع برابر تیم نفت امیدیه خوزستان نیمی از راه صعود به مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور را پیمود.

به گزارش قم نا ، تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم تنها 40 دقیقه دیگر تا راهیابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات فصل جاری لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور فاصله دارد و این مهم در صورتی محقق می‌شود که نماینده قم در بازی برگشت نیز همانند بازی رفت نمایش قابل قبولی ارائه کند.

فوتسالیست‌های تیم آرش نوین‌ایرانیان قم بعد از اینکه به عنوان تیم دوم گروه خود از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور مجوز صعود گرفتند در مرحله حذفی حریف نماینده فوتسال استان خوزستان یعنی نفت امیدیه شدند.

نماینده شایسته فوتسال قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور توانست با کسب 17 امتیاز مکان دوم جدول رده‌بندی را بعد از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به خود اختصاص بدهد و بدین ترتیب در مرحله حذفی به مصاف تیم نخست گروه چهارم برود.

در واقع با صعود هشت تیم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور چهار مسابقه از دور رفت مرحله حذفی این دوره از مسابقات برگزار شد تا نوبت پنجشنبه هفته جاری به انجام دیدارهای دور برگشت و تعیین چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی برسد.

از جمع هشت تیمی که موفق به کسب مجوز صعود از مرحله مقدماتی به مرحله حذفی فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور شده‌اند، دو تیم نماینده قم هستند و در واقع قم تنها استانی است که در این مرحله بیشترین نماینده را به خود اختصاص داده است.

امسال با توجه به حضور ارزشمند بخش خصوصی یعنی آتلیه‌طهران و آرش نوین‌ایرانیان در حمایت از تیم‌های باشگاهی فوتسال استان قم، این امکان فراهم شد که بازیکنان شاخص و نخبه فوتسال قم در ترکیب تیم‌هایی غیر از تیم لیگ برتری فوتسال قم در سطح اول فوتسال کشور به میدان بروند.

یکی از دو نماینده موفق فوتسال قم در این فصل از بازی‌ها تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان است که توانست در بازی نخست از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تیم نفت امیدیه را با حساب 3 بر صفر شکست بدهد.

این تیم حالا نیمی از راه صعود به جمع چهار تیم برتر مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم کشور را پیموده و در بازی برگشت با توجه به اینکه اندوخته سه گل از بازی نخست را در کارنامه دارد قطعا باید با آرامش و انگیزه بیشتری به میدان برود و البته مراقب باشد که در زمین اختصاصی حریف غافلگیر نشود.

دیدارهای دور برگشت از مرحله حذفی مسابقات این فصل روز پنجشنبه هفته جاری یعنی بیست و دوم مرداد ماه در چهار شهر برگزار می‌شود و در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم فوتسال آرش‌ نوین‌ایرانیان قم از ساعت 17 در سالن اختصاصی نفت امیدیه به مصاف تیم میزبان می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com