کد خبر ۳۲۷۶۰ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
در لیگ دسته اول فوتسال کشور

مسابقه آتلیه‌طهران قم و بازرگانی یزد به تعویق افتاد

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و بازرگانی ایده‌آل یزد از هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال کشور قرار بود از امروز دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با رقابت 20 تیم در دو گروه 10 تیمی آغاز شود اما گویا باز هم این لیگ دستخوش تغییراتی خواهد شد.

در آبان‌ماه که قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در کمیته فوتسال انجام شد، قرار بر این بود که این لیگ با رقابت 16 تیم در دو گروه هشت تیمی استارت بخورد و تیم‌ها به شکل رفت و برگشت بازی‌های خود را از سی‌ام آبان‌ماه آغاز کنند.

اما در فاصله حدود یک هفته به شروع دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال ایران، ناگهان کمیته فوتسال خبر از تغییر در نحوه برگزاری این رقابت‌ها و مهمتر از آن خبر از افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ امسال فوتسال دسته اول داد.

به دنبال این تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ امسال از 16 تیم به 20 تیم افزایش یافت و مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دو گروه 10 تیمی قرار گرفتند و نماینده استان قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی شد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام قرار بر این شد که فصل جدید این بازی‌ها از روز دوشنبه شانزدهم آذر ماه با رقابت 20 تیم در دو گروه آغاز شود و در هفته نخست 10 بازی در شهرهای مختلف ایران به انجام برسد اما باز هم شروع لیگ با وقفه مواجه شد.

در یکی از دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار بود تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و بازرگانی ایده‌آل یزد عصر شانزدهمین روز آذر ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف یکدیگر بروند اما این بازی هم برگزار نخواهد شد.

ابتدا تصور بر این بود که دلیل لغو یا تعویق دیدار تیم‌های آتلیه‌طهران قم و بازرگانی ایده‌آل یزد بارش سنگین برف در استان قم باشد اما گویا بارش برف در انجام یا عدم برگزاری این بازی نقشی ندارد و سازمان لیگ که بدون مطالعه تصمیم به افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ گرفته با مشکلاتی جدید مواجه شده است.

سازمان لیگ فوتسال که این‌روزها به هیچ عنوان به شیوه‌ای درست و منطقی برای برگزاری لیگ جدید برنامه‌ریزی نمی‌کند مهلتی را برای تیم‌های شرکت کننده به منظور تکمیل مدارک بازیکنان و کادر خود در نظر گرفته بود تا لیگ جدید استارت بخورد اما گویا تعدادی از تیم‌ها قصد حضور در لیگ جدید را ندارند.

تیم‌های ایران‌جهان مشهد، بازرگانی ایده‌آل یزد، یاران‌جوان بندرعباس و پایاسازه تبریز تیم‌هایی هستند که به دلیل اینکه مدارک خود را در زمان مقرر کامل نکرده‌اند از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از لیگ جدید کنار گذاشته شدند و بر همین اساس امروز دیدار آتلیه‌طهران قم با رقیب یزدی برگزار نمی‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com