کد خبر ۲۷۰۹۲ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
در حرم حضرت معصومه(س)؛

اولین یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: اولین یادواره تکریم شهدای مدافع حرم پنج شنبه هفته جاری در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی اظهار داشت: اولین یادواره تکریم شهدای مدافع حرم پنج شنبه این هفته بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: دشمنان امروز حرم اهل بیت علیهم السلام را نشانه گرفته و مورد حمله قرار داده‌اند و از این رو عده‌ای دوستداران اهل بیت(ع) از کشور ایران، افغانستان و پاکستان، عراق و سوریه از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.

دفن ۵۶ شهید مدافع حرم در بهشت معصومه قم

رئیس موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که در انتقال پیکر شهیدان به وطنشان وجود دارد، تشییع شهیدان در ایران صورت می‌گیرد و تاکنون پیکر ۵۶ شهید در بهشت معصومه(س) قم تشییع و تدفین شده است.

حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: در راستای توجه به خانواده‌های شهیدان و تکریم آنان، ستاد مردمی تکریم از شهدای مدافع حرم تشکیل شد تا از خانواده شهیدان حمایت کرده و تشییع شهیدان به شایستگی انجام شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com