کد خبر ۲۷۲۱۶ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
در دیدار خانواده های شهدای مدافع حرم مطرح شد:

شهادت ارثیه انبیا و اولیای خداست/ خانواده های معظم شهدا شاکر و صابر باشند

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه شهادت ارثیه انبیا و اولیای خداست، ابراز کرد: در طول تاریخ همه پیامبران هم آرزوی شهادت داشتند و هم طلب شهادت می کردند .

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری بعد از ظهر امروز در دیدار چند تن از خانواده های شهدای مدافع حرم طی سخنانی اظهار کرد: شهادت معامله با خداست، شهدا با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه شهادت ارثیه انبیا و اولیای خداست، ابراز کرد: در طول تاریخ همه پیامبران هم آرزوی شهادت داشتند و هم طلب شهادت می کردند .

وی با اشاره به اینکه شهادت بهترین عاقبتی است که خداوند به نیکان عطا می کند، افزود: خوش به حال کسانی که مهر پرونده زندگی شان شهادت بود و عاقبت بخیر شدند.

عضو ستاد مردمی تکریم شهدای مدافع حرم با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا بایستی شاکر و صابر باشند، خاطر نشان کرد: شکر آنها را در محضر خداوند عزیز می کند و صبرشان دشمنان را نا امید، و انشاءالله همه مردم باید قدردان خانواده شهدا و همه راهروان شهدا باشند.

وی خطاب به خانواده های شهدا بیان نمود: شهدای عزیز شما، عزیز ما نیز بودند و ما وظیفه داریم به آنها احترام کنیم.

حجت‌الاسلام ماندگاری در پایان تصریح کرد: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) روز پنجشنبه 21 خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com