کد خبر ۳۰۳۶۰ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:

بلوار جمهوری اسلامی به بلوار شهید کریمی متصل می‌شود

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از محیط اطراف بلوار مرجعیت به فضای سبز اختصاص می‌یابد، گفت: طی ماه آینده با آسفالت یک کیلومتر دیگر از پروژه مرجعیت، بلوار جمهوری اسلامی به بلوار شهید کریمی متصل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن ظهر امروز در بازدید نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شهری با تاکید بر اینکه پل 9 دی به صورت نیمه تمام افتتاح شده است تصریح کرد: در هفته اخیر شهرداری قم یک میلیارد تومان از مطالبات پیمانکار را پرداخت کرده و این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

وی از پیشرفت 32 درصدی و هزینه 10 میلیارد تومانی برای پل میثم یاد کرد و گفت: این پروژه می‌تواند در میان پروژه‌های شهری قم جایگاه مهمی داشته باشد و با تخصیص اعتبارات مناسب و تکمیل این پروژه می‌توان بخشی از مشکلات ترافیکی شهر را برطرف کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از محیط اطراف بلوار مرجعیت به فضای سبز اختصاص می‌یابد بیان کرد: طی ماه آینده با آسفالت یک کیلومتر دیگر از پروژه مرجعیت، بلوار جمهوری اسلامی به بلوار شهید کریمی متصل می‌شود و شهروندان می‌توانند از این مسیر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بازدید مسئولان استانی از پروژه‌های شهری در برطرف‌سازی مشکلات این پروژه‌ها موثر است افزود: امیدواریم با استفاده از مشارکت شهروندان و مسئولان بتوانیم پروژه‌ها را زودتر از زمانبندی اعلام شده به اتمام برسانیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com