کد خبر ۲۷۱۵۳ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

اطاعت از رهبری سبب ترس دشمنان می‌شود

یکی از مراجع تقلید گفت: پیروی و اطاعت مردم از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه سبب ترس دشمنان می‌شود.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی فرماندهان و کارکنان قرارگاه مهندسی و پدافند غیر عامل خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه خداوند همه انسان‌ها را آزمون و امتحان می‌کند، اظهار کرد: آزمون‌های الهی در راستای شناخت انسان‌های راستگو و دروغگو است.

وی افزود: بنا به گفته امام علی(ع) در دنیا برخی از افراد متحمل ضررهایی می‌شوند که این ضررها نوعی آزمون الهی است، مانند امام حسین(ع) که در صحرای کربلا در برابر آزمون الهی تنها گفت خداوندا به رضای تو راضی هستم.

این مرجع تقلید با اشاره به آزمون امام حسین(ع) گفت: این آزمون الهی سبب شده است تا هر ساله میلیون‌ها نفر در مراسم روز عاشورا و اربعین در کربلا حضور داشته باشند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: خدمت کردن برای نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم افتخاری برای مسئولان به شمار می‌آید، زیرا آنها زیر پرچم حضرت ولی عصر(عج) خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم به ولایت فقیه و رهبری ایمان و ارادت دارند، گفت: علاقه مردم به رهبر معظم انقلاب سبب ترس دشمنان می‌شود، دشمنان با توجه به این علاقه هیچگاه جرات حمله به ایران را نخواهند داشت.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: اگر زمانی مردم نسبت به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران علاقه نداشته باشند، دشمنان آن موقع جرات حمله به ایران را پیدا خواهند کرد، از همین رو مردم همیشه باید به رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران علاقمند باشند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com