کد خبر ۳۰۹۶۰ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
عضو هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر :

ولایت فقیه میراث گرانبهای غدیر

عضو هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر گفت: در عصر غیبت بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داده نعمت ولایت فقیه است و امروز ولایت فقیه به عنوان میراث گرانبهای غدیر، محور اصلی وحدت در کشور ما شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک محمدی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) خود نیز بزرگترین منادی وحدت و عدالت در تاریخ بشریت بوده و برای حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی 25 سال خانه نشینی را تحمل کردند، بنابراین غدیر سرشار از پیام ها و نمادهای وحدت بخش است.
استاد حوزه علمیه قم گفت: پیامبر اسلام (ص) در روز اعلام رسالت و پیام ولایت، هیچ کس یا فردی از مخاطبان خود را برای حضور و شنیدن این پیام، استثناء نکردند، بلکه از همه برای بیعت با امیرالمومنین علی (ع) دعوت کرده است و در این حادثه بزرگ، کوچکترین نقطه ای که بتوان از آن بوی اختلاف را استشمام کرد دیده نمی شود.
ملک محمدی بیان داشت: اگر امروز نه تنها جهان اسلام بلکه تمام بشریت منتظر ظهور حضرت مهدی موعود به عنوان میراث دار غدیر خم بودند دیگر شاهد این همه کشتارها، نزاع ها و تکفیر ها نبودیم.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) سعادت بشریت را در گرو توجه به غدیر و بدبختی ومعضلات را در اثر غفلت از آن می دانستند،گفت: اگر مردم اکنون نیز به پیام و درس های غدیر التزام پیدا کنند از همه مشکلات و چالش های فراگیر در دنیای امروز، نجات پیدا خواهند کرد.
ملک محمدی اظهار داشت: غدیر نماد وحدت حقیقی و حرکت جهان اسلام در مسیر رسالت انبیاء و اوصیای الهی است و در این روز همه فرق اسلامی از گویش ها، گرایش ها و نژادهای مختلف در اجتماعی واحد، پیام غدیر را دریافت کردند.

منبع :ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com