کد خبر ۲۷۲۲۳ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
دبیر هیئت بسکتبال قم :

تیم بسکتبال قم برای حضور در لیگ دسته اول از نفرات بومی استفاده می‌کند

دبیر هیئت بسکتبال قم با بیان اینکه بسکتبال قم از دوران حضور تیم راه و ترابری در لیگ برتر بسکتبال تجربیات مهمی اندوخته است گفت: تیم بسکتبال قم برای حضور در لیگ دسته اول از نفرات بومی استفاده می‌کند.

به گزارش قم نا ، محسن نادری اظهار داشت: بر اساس مذاکرات انجام شده با فدراسیون بسکتبال مقرر شد تیم بسکتبال قم با حمایت بخش خصوصی امسال به عرصه رقابتی بسکتبال کشور باز گردد.

وی افزود: حضور تیم بسکتبال قم در لیگ دسته اول مردان کشور فرصت بسیار خوبی برای شکوفایی استعدادهای بسکتبال قم است و بر اساس رویکرد هیئت بسکتبال، مقرر شد بازیکن غیر بومی برای این تیم جذب نشود.

دبیر هیئت بسکتبال قم گفت: بسکتبال قم از دوران حضور تیم راه و ترابری در لیگ برتر بسکتبال تجربیات مهمی اندوخته است و در راستای همین تجربیات تصمیم گرفتیم بودجه تیم بسکتبال قم را به صورتی معقول و نه چندان بالا ببندیم و نفرات غیر بومی جذب نکنیم.

نادری بیان کرد: برنامه حضور در لیگ دسته اول سال گذشته نیز به طور جدی دنبال شد اما ناهماهنگی در ارتباط با اسپانسر مشخص شده و انصراف اسپانسر از تیمداری در لحظه آخر سبب شد فرصت کافی برای جذب اسپانسر دیگر وجود نداشته باشد.

وی عنوان کرد: با وجود این که در بسیاری از نقاط کشور، تیم‌های ورزشی در جذب اسپانسر مشکلات بسیار زیادی دارند اما خوشبختانه در قم با وجود این که این شهر در زمره شهرهای صنعتی به شمار نمی‌رود، تعامل خوبی بین حامیان مالی و ورزش برقرار است.

دبیر هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: نکته‌ای مهم‌تر از جذب اسپانسر برای تیم‌های ورزشی، حفظ آن اسپانسر در محیط ورزش است که این امر از طریق اعمال سیاست‌های تشویقی برای حامیان مالی و اسپانسرها ممکن می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com