کد خبر ۳۹۸۰۶ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
از روز جمعه 29 بهمن صورت می‌گیرد

آغاز رقابت 8 تیم در فصل جدید لیگ بسکتبال باشگاه‌های قم

مسوول اجرایی مسابقات لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم از آغاز رسمی دوره جدید این بازی‌ها از روز جمعه هفته جاری با رقابت هشت تیم مدعی قهرمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیأت بکستبال استان قم برای رونق بخشیدن به این رشته ورزشی، بعد از برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان بسکتبال قم، اکنون لیگ دسته‌جات آزاد باشگاه‌ها را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: استارت آغاز مسابقات لیگ بسکتبال دسته‌جات آزاد باشگاه‌ها با حضور بسکتبالیست‌های مستعد در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی در قم از روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه زده می‌شود و هشت تیم برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسوول اجرایی مسابقات لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم افزود: در بیست و پنجمین روز بهمن ماه جلسه نهایی برای ایجاد هماهنگی‌های لازم با تمام عوامل برگزاری مسابقات لیگ دسته‌جات آزاد بسکتبال باشگاه‌های قم در دفتر این هیأت برگزار شد و قرعه‌کشی دیدارهای هفته نخست این دوره نیز صورت گرفت.

وی ابراز کرد: با توجه به مهلت در نظر گرفته شده از سوی هیأت بسکتبال استان قم برای ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به حضور در این رقابت‌ها، در مجموع تعداد هشت تیم در لیگ بسکتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند و در حضور مدیران، سرپرستان و مربیان تیم‌ها برنامه بازی‌ها نیز مشخص شد.

عباسی خاطرنشان کرد: دوره جدید مسابقات لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت هشت تیم دانشگاه قم، رامش، ستارگان، مهتاب، کاشان، مهرام، شهدا آتش‌نشان و ساویس برگزار می‌شود و روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه در چهار مسابقه با حضور علاقمندان به بسکتبال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ابراز کرد: در هفته نخست این بازی‌ها به میزبانی سالن شهید بروجردی دانشگاه قم، تیم بسکتبال دانشگاه قم به مصاف ساویس خواهد رفت، بازی دوم این هفته بین تیم‌های رامش و شهدای آتش‌نشان برگزار می‌شود، سپس تیم‌های ستارگان و مهرام برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و در آخرین مسابقه تیم‌های کاشان و مهتاب رو در روی هم قرار می‌گیرند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com