کد خبر ۳۹۹۵۲ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
رئيس هیأت‌‌ بسكتبال استان قم:

استعدادهاي رده‌هاي پايه آينده بسكتبال قم را مي‌سازند

رئيس هیأت‌‌ بسكتبال استان قم گفت: استعدادهاي رده‌هاي سني پايه آينده‌سازان بسكتبال قم براي حضور موفق در ميادين مختلف خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مرتضی سخایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مربیان بسیار خوب و با دانشی داریم که در کنار پیشکسوتان ارزشمند این رشته تلاش قابل توجهی برای رشد و توسعه بسکتبال استان قم دارند و این مهم با نگاه ویژه به رده‌های سنی پایه در حال تحقق است.

وی ادامه داد: بازیکنان نخبه و مستعدی که محصول سرمایه‌گذاری باشگاه‌های سازنده بسکتبال قم بر روی رده‌های سنی پایه هستند و به عنوان نخبه‌های این رشته ورزشی و آینده‌سازان بسکتبال قم در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در لیگ‌های پایه هستند، نوید روزهای خوبی را برای بسکتبال قم می‌دهند.

رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم بیان کرد: مسابقات لیگ‌های پایه بسکتبال باشگاه‌های قم هر هفته جذاب‌تر و با هیجان و کیفیت بهتری نسبت به قبل برگزار می‌شود و انگیزه و علاقه‌ بسیار زیادی نیز در بین دوست‌داران این رشته ورزشی برای حضور در سالن بازی‌ها و تماشای رقابت ها ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نتایج روز گذشته لیگ رده‌های سنی پایه بسکتبال باشگاه‌های قم، عنوان کرد: در لیگ مینی‌بسکتبال به میزبانی سالن امام خمینی (ره) شاهد بازی‌های جذاب و تماشایی بودیم و در بازی‌های انجام شده این هفته تیم ناحیه دو آموزش و پرورش برابر مهرام به برتری 36 بر هفت دست یافت و تیم پویان نیز در مصاف با تیم مهرام نوین موفق به کسب پیروزی 37 بر پنج شد.

سخایی خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ رده سنی نونهالان بسکتبال باشگاه‌های استان قم به میزبانی سالن شهید حسن امجدی نیز یک دیدار به انجام رسید و تیم‌های مهرام و پویان نمایشگر یک مسابقه جذب و دیدنی بودند که در نهایت مهرام 43 بر 26 به برتری دست یافت.

وی اضافه کرد: در لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم نیز این هفته شاهد برگزاری دو بازی توسط کمیته مسابقات هیأت‌‌ بسکتبال بودیم و در سالن شهید امجمدی قم تیم رامش در جدال با تیم خلیج‌فارس 50 بر 38 به برتری رسید و تیم مهتاب با حساب 43 بر 32 تیم ستارگان را برد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com