کد خبر ۲۷۲۳۱ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
آیت‌الله سعیدی:

اقتضائات هر شهر در ارائه برنامه‌های شهری در نظر گرفته شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر شهری اقتضائاتی دارد و باید در برنامه‌های خود به اقتضائاتی که وجود دارد جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم و شهردار جدید اظهار کرد: هر شهری اقتضائاتی دارد و باید در برنامه‌های خود به اقتضائاتی که وجود دارد جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداران و فرمانداران زیادی شهر قم داشته است، بیان کرد: می‌توانید عملکرد ایشان را ملاحظه کرده و ببنید که کدام یک از این مسئولان به چه دلیل موفقیت‌هایی داشته‌اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه دولت‌ها بدون در نظر گرفتن خط و خطوط نگاه به حفظ قم داشته‌اند ادامه داد: البته در این مسیر انگیزه‌های مختلفی مد نظر بوده است و قم مرکز امام و انقلاب بوده و حرم اهل‌بیت(س) است.

وی با اشاره به اینکه شهر قم دارای دو حرم است گفت: قبل از اینکه حضرت معصومه(س) به قم بیایند امام صادق(ع) فرمودند که حرم ما اهل بیت(س) قم است.

آیت‌الله سعیدی گفت: تمام کسانی که در قم خدمت می کنند نیازی نیست که خادم افتخاری حرم باشند، زیرا خود حضرت امام صادق(ع) این مدال افتخار را به ایشان داده است.

وی یادآور شد: هیچ کجای دنیا ویژگی‌های شهر قم را ندارد و خدمت در این شهر افتخار بزرگی است و باید این فرصت را قدر بدانید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com