کد خبر ۲۹۴۲۰ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

پیروی از ولایت فقیه عامل جلوگیری از انحراف در عرصه سیاسی است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه عامل جلوگیری از انحراف در عرصه سیاسی است، گفت: در عرصه سیاست آفت ها و تهدیدهای زیادی در کمین است و بایدبسیار مراقب بود.

به گزارش قم نا به نقل از رسا ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، ظهر امروز در دیدار با اعضای جمعیت فرزندان و ایثارگران نو اندیش خدمت‌گزار، از هدف متعالی این جمعیت که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است تقدیر کرد و افزود: هر کس به اهل بیت(ع) و همچنین به شهدا وابسته و متصل باشد باید ارزشی عمل کند و دنباله روی آنها باشد.

وی با توجه به فعالیت این جمعیت در حوزه فرهنگی گفت: لازم است با هماهنگی با بنیاد شهید که یادگار امام خمینی(ره) است و از لحاظ فرهنگی بسیار کار آمد است فعالیت خود را به پیش ببرید تا بتوانید با استفاده از تجارب این نهاد به اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در کشور کمک کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در مورد فعالیت های اقتصادی جمعیت گفت: با توجه به لغزش‌گاه‌هایی که در عرصه‌های اقتصادی وجود دارد باید بسیار مراقب بود که به فساد دچار نشوید.

وی فعالیت های سیاسی را در آستانه انتخابات نیازمند دقت فراوان دانست و اظهار داشت: در عرصه سیاست آفت ها و تهدیدهای زیادی در کمین است و باید مراقب باشید تا مورد سوء استفاده جریان های سیاسی قرار نگیرید و با پیروی از خط ولایت فقیه خود را از این آسیب‌ها مصون نمایید.

در پایان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همکاری این جمعیت با آستانه را در حوزه فرهنگی مفید دانست و با آرزوی موفقیت برای این جمعیت از خداوند طلب خیر کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com