کد خبر ۲۷۵۳۰ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
شهردار قم:

اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام قم در برنامه شهرداری قرار دارد‌

شهردار قم با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت مهم شهرداری قم است، گفت: امسال تلاش می‌کنیم بودجه‌های موجود را مطابق اولویت‌ها هزینه کنیم و برنامه کلنگ زنی پروژه‌های آینده را به سال آینده موکول می‌کنیم.

به گزارش قم نا ،  مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله امینی، با اشاره به برنامه‌های خود در مدیریت شهری قم اظهار داشت: شهرداری قم بدهی بالایی دارد که به صورت روزانه 560 میلیون تومان به عنوان سود این بدهی به آن اضافه می‌شود.

شهردار قم با بیان اینکه دولت 350 میلیارد تومان به شهرداری قم بدهکار است، افزود: متاسفانه با اینکه بدهی شهرداری قم سود تعلق می‌گیرد اما دولت هیچ سودی را بابت بدهی خود به ما نمی‌دهد و این مبلغ ثابت مانده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم آغاز پروژه جدید عمرانی را در دستور کار خود ندارد، خاطرنشان کرد: همه بودجه‌های موجود را صرف اتمام و به‌سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام می‌کنیم.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مهم شهرداری قم است، افزود: امسال تلاش می‌کنیم بودجه‌های موجود را مطابق اولویت‌ها هزینه کنیم و برنامه کلنگ زنی پروژه‌های آینده را به سال آینده موکول می‌کنیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com