کد خبر ۲۷۲۳۳ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

عمل به وظیفه در خدمت به زائران کریمه اهل بیت(س)

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امیدواریم که بتوانیم در مسیر خدمت به شهر قم و زائران کریمه اهل بیت(س) به وظیفه‌ای که بر دوش داریم، عمل کنیم.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی صبح امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم بیان کرد: پس از استعفای آقای دلبری در سال گذشته به دنبال شهرداری بودیم که بتواند شهر قم را به صورت شایسته اداره کند.

وی با بیان اینکه آقای سقاییان‌نژاد 12 سال شهردار اصفهان بودند و در عرصه علمی نیز دستاوردهای بسیاری داشته است، بیان کرد: جلسات مکرری خدمت ایشان، آیت‌الله طباطبایی و آیت‌الله مظاهری رفتیم و در نهایت ایشان پذیرفتند که به عنوان شهردار قم مشغول خدمت شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر نیز با 19 رای سقاییان‌نژاد را به عنوان شهردار قم انتخاب کرد، گفت: امیدواریم که ایشان همانند اصفهان در شهر قم نیز بتواند منشا خیر و برکت باشد.

وی با اشاره به اینکه رهنمودهای مراجع تقلید و علما چراغ راهی برای حرکت شورا و شهرداری است، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم در مسیر خدمت به شهر قم و زائران کریمه اهل بیت(س) به وظیفه‌ای که بر دوش داریم، عمل کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com