کد خبر ۲۷۵۷۷ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
طی احکامی جداگانه صورت گرفت:

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری قم و سرپرست اداره كل سياسی و انتخابات استانداری منصوب شدند

حجت الاسلام صالحی منش در احکامی جداگانه اسماعيل رستمی را به سمت معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری قم و مرتضي بابايي را به عنوان سرپرست اداره كل سياسی و انتخابات استانداری قم منصوب كرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومي استانداري قم در بخشي از حكم اسماعيل رستمي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري قم كه به امضاء دكتر رحماني فضلي وزير كشور رسيده است، آمده است:
اميد است ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با كليه نهادها، سازمان ها و دستگاه هاي كشوري و لشگري استان و بهره گيري از استعدادها و توانمندي نيروهاي لايق، دلسوز و كارآمد در پيشبرد اهداف و سياست هاي دولت تدبير و اميد و وزارت متبوع و نيز خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشيد.
توفيق روز افزونتان را در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مد ظله العالي از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

در حكم صالحي منش به بابائي نیز آمده است:
با عنايت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين حكم بعنوان سرپرست اداره كل سياسي و انتخابات استانداري منصوب مي گرديد.
اميد است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه عنايات خاصه حضرت ولي عصر(عج) و منويات مقام معظم رهبري و فرامين دولت تدبير و اميد با بهره گيري از فرصت ها و توانمنديها در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم متدين و شريف قم موفق و مويد باشيد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com