کد خبر ۲۷۳۱۲ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۸
رئیس سازمان بسیج کارگری استان قم خبر داد

بازدید 200 طلبه فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی در کارخانه‌های صنعتی

رئیس سازمان بسیج کارگری استان قم از بازدید 200 طلبه بسیجی پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی از 10 کارخانه صنعتی شهرک شکوهیه در قالب مانور سه روزه اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش قم نا ، حسین بابایی با اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه اسلامی بیان کرد: روحانیت به عنوان قشری که در بدنه جامعه اسلامی فعالیت‌های مختلفی را بر عهده دارد می‌تواند در زمینه تبیین ارکان اقتصاد مقاومتی برای اقشار مختلف گام‌های مناسبی بردارد.

وی از اجرای مانور سه روز اقتصاد مقاومتی توسط 200 نفر از طلاب پایگاه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی حوزه شهید قربانی در قم یاد کرد و گفت: این طلاب به منظور بررسی مشکلات صنعتگران و تشویق تولیدکنندگان داخلی از 10 کارخانه صنعتی شهرک شکوهیه بازدید و از حرکت آن‌ها در راستای توسعه تولیدات داخلی تقدیر کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) حضور قشر روحانیت در کارخانجات صنعتی را نمادی از همدلی و همزبانی دانست و ابراز کرد: کارگران این کارخانه‌های صنعتی با تبلیغ روحانیت و آگاهی از توجه این قشر به ارزش کار آن‌ها روحیه‌ای تازه‌ای برای کار و فعالیت در عرصه صنعت پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها با هماهنگی‌های سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: فرش ماشینی پارس نگین، ریسندگی و بافندگی ایران مرینوس، پتو بافی لاله مهرگان، زمان فنر، کیک المیرا، دستمال کاغذی حریر پارسیان، لوازم خانگی تکران ایستاکول، نبات پایتخت، انیک و تشک وگال واحدهای صنعتی است که طلاب در آن‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com