کد خبر ۲۷۷۳۷ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
پس از استعفای استاندار قم ؛

حجت الاسلام بنایی معاون امنیتی سیاسی استاندار قم استعفا داد

حجت الاسلام بنایی معاون امنیتی سیاسی استاندار قم ، پس از استعفای حجت الاسلام صالحی منش از سمت استاندار قم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل ایجاد فضای باز سیاسی در استان برای انتخاب استاندار جدید از سمت خود استعفا داد.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام بنایی معاون امنیتی سیاسی استاندار قم نیز قسمت بعدی سریال استعفاهای چند روز اخیر در شهر مقدس قم است ، پس از استعفای چند شهردار منطقه که آخرین آن می توان به شهردار منطقه چهار اشاره کرد و نماینده عالی  دولت در قم ، حجت الاسلام صالحی منش که به دلیل شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت استاندار قم استعفا کرده بود ، با پیگیری خبرنگار قم نا حجت الاسلام بنایی معاون امنیتی سیاسی استاندار قم نیز از سمت خود استعفا کرده است.

به گفته منابع آگاه استعفای ایشان به دلیل ایجاد فضای باز سیاسی در استان بوده است تا وزیر محترم کشور در فضای کاملا باز و به دور از هرگونه فشار گروه های سیاسی استاندار جدید را انتصاب کند ، لازم به ذکر است که وی هر گونه خبری مبنی بر شرکت در انتخابات  مجلس شورای اسلامی را رد کرده اند ، با پیگیر ی های انجام شده ایشان هنوز از سمت مشاور قوه قضاییه استعفای انجام نداده اند و به طبع مسئله شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور از ذهن می باشد.

حال باید دید در روز های آینده در ادامه این تغییرات در استان که از شهرداری شروع شده و در استانداری در حال انجام است چه انتخاب های انجام خواهد گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
1
۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷

با سلام
بازي سياسي بيش نيست، ايشان بعد از اينكه استاندار را در عمل انجام شده (استعفا ) قرار دادند با اين كار مي خواهند بگن نقشي در اينكار نداشته اند وگرنه در زماني كه استاندار نيست ايشان استعفا را به چه كسي نوشته اند؟
اينا همه بازي سياسي براي راي آوردن كانديداي مورد نظر در انتخابات است.

پاسخ
0
۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۲

خداروشکرکه استفا داد

پاسخ