کد خبر ۲۷۴۴۴ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
در بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه مطرح شد

رایزنی برای حل مشکل سرمایه‌ در گردش واحدهای صنعتی قم

نمایندگان مرد قم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه از سه واحد صنعتی بازدید کردند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی به همراه امیرهوشنگ طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر بانک صنعت و معدن قم از سه واحد صنعتی آفاق روشن، لوله قائم و واحد صنعتی تولید قطعات سبک موتور بازدید کردند.
آشتیانی نماینده مردم قم مجلس در حاشیه این بازدیدها با تاکید بر دیدار دوره‌ای با تولید کنندگان استان گفت: به دنبال آن هستیم تا در زمان‌های مناسب در گفت‌وگوهای حضوری ضمن شنیدن مشکلات صنعتگران از ظرفیت موجود در مجلس و دیدار با وزرا و سایر مسئولان کشوری در راستای رفع نیازهای موجود استفاده کنیم.

وی افزود: از اینکه می‌بینیم در این شرایط واحدهای صنعتی تولید می‌کنند خوشحال می‌شویم و مسئولان و مردم باید با بهره‌گیری از فرهنگ استفاده از کالای داخلی به کمک تولید بیایند تا تولید کنندگان ما تقویت شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این موضوع خواست رهبر انقلاب است که از درون قوی شویم تا نیازمان روز به روز به خارج کمتر شود.

احمد امیرآبادی دیگر نماینده مردم قم در مجلس نیز طی سخنانی اظهار کرد: در سطح شهرک‌های صنعتی قم واحدهای صنعتی فعال و خوبی داریم که در کشور نمونه هستند.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته محصولاتی را مشاهده کردیم که در صورت به کارگیری در بخش روشنایی، تاثیر زیادی در صرفه‌جویی انرژی در کشور خواهیم داشت و لازم است شهرداری‌ها و شرکت های توزیع برق استانی به کمک واحدهای صنعتی بیایند.

امیرآبادی تصریح کرد: از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی سرمایه در گردش است که مقرر شد موضوع با مسئولان صندوق توسعه ملی مطرح شده تا مشکلات برطرف شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com