کد خبر ۳۵۵۴۳ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

بیش ۶ هزار اصله نهال رایگان در واحدهای صنعتی قم توزیع شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از غرس ۲۲ هزار اصله نهال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: امسال نیز در هفته درختکاری بیش ۶ هزار اصله نهال رایگان در واحدهای صنعتی قم توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، امیر طیبی‌نژاد از غرس 22 هزار اصله نهال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط این شرکت طی سال جاری خبرداد و اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش میانگین فضای سبز و تلطیف هوا در سطح شهرک‌های صنعتی این شرکت اقدام به خرید، کاشت و توزیع 22 هزار اصله نهال کرد.

وی با بیان اینکه با کاشت این مقدار نهال نزدیک به 12 هکتار، فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم افزایش یافت افزود: طی سال‌جاری به فضاهای سبز شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد، سلفچگان و ناحیه صنعتی طغرود به ترتیب7، 2/2، 5/1 و 1 هکتار افزوده شد.

طیبی‌نژاد با اشاره به تکلیف واحدهای صنعتی برای ایجاد فضای سبز در واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از تولید کنندگان، امسال در هفته درخت کاری بیش 6 هزار اصله نهال رایگان برای کاشت در خود واحدهای صنعتی به صورت رایگان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی قم و مشارکت اداره کل منابع طبیعی استان در شهرک صنعتی شکوهیه توزیع شد.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com