کد خبر ۲۶۲۸۵ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم خبر داد

بررسی مشکلات 150 واحد صنعتی استان قم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: طی سال گذشته بیش از 150 واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفته که مشکلات آنها برطرف شده یا از تعطیلی آنها جلوگیری شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش قم نا ، سید حسن رضوی ظهر امروز پس از دریافت حکم فعالیتش به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: امروز شاهد بازدید استاندار قم از مجموعه معاونت برنامه‌ریزی بودیم که بسیار مهم و اثربخش بود و می‌تواند نقش موثری در برطرف کردن مشکلات داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه بخش‌ها و مجموعه‌ها با مشکلات مالی آشنا هستند و این موضوع را درک کرده‌اند، ولی با مدیریت صحیح می‌توان این مشکلات را برطرف کرده و به سودآوری تبدیل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: باید در جذب سرمایه‌گذاری و خلق منابع و همچنین راهگشایی برای برطرف کردن مشکلات کوشید که در سال 93 با پیگیری‌ها تا حدودی این مشکلات برطرف شد.

وی اظهار کرد: 35 درصد کارگاه‌های ما گرفتاری‌های خاص خودشان را دارند که وضعیت آنها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

رضوی تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از 150 واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفته که مشکلات آنها برطرف یا از تعطیلی آنها جلوگیری و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم گفت: در این سفر 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاثیرگذار بوده و امیدواریم امسال یک‌هزار میلیارد تومان از آن را جذب کرده که مقدمات از طریق بانک صنعت و معدن فراهم شده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان قم گفت: استان قم جزو استان‌هایی است که به عنوان نخستین استان برای فعال کردن این سازمان به شمار می‌رود و از این رو از اعتمادی که به بنده شد قدردانی می‌کنم.

رضوی افزود: برای شکل‌گیری این مجموعه برنامه‌هایی را خواهیم داشت و امیدواریم که با همکاری صاحب‌نظران این عرصه بتوانیم سازمانی موفق را تشکیل دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم خاطرنشان کرد: این سازمان در استان‌ها به عنوان یک مجموعه تخصصی در نظر گرفته شده است که به طور کامل تخصص‌گرایانه عمل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: سازمان ما به عنوان بازوی مجموعه مدیریتی استان خواهد بود که فعالانه رفتار کرده و در راستای گسترش مسائل مدیریتی و برنامه‌ریزی تلاش خواهد داشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com