کد خبر ۳۱۱۷۶ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

256 میلیون ریال لوازم التحریر و سبد کالا به دانش آموزان نیازمند قمی اهدا شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از اهدای 740 بسته لوازم التحریر و سبد غذایی به دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان به ارزش بیش از 256 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، امیرحسین علیمردانی با اشاره به اجرای طرح ارمغان مهر به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: این طرح از 15 شهریور آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم التحریر و ارائه سبدهای غذایی به دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم استان است که هزینه آن توسط خیران، داوطلبان و موسسات خیریه تامین می شود.
وی بیان کرد: دراین بسته کیف، کفش، دفتر، مداد، خودکار و سایر لوازم التحریر و همچنین سبدهای غذایی همچون برنج، گوشت، حبوبات و ماکارونی دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
علیمردانی گفت: هر گونه ارائه خدمات به نیازمندان در این حوزه با حفظ کرامت انسانی و تکریم خانواده ها انجام می شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه ارائه این خدمات در طول سال در قالب کاروان سلامت با حضور داوطلبان و خیرین استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد پوشش خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی انجام می شود و خیران می توانند ضمن حضور در طرح های عام المنفعه حوزه داوطلبان هلال احمر، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را نیز برای مشارکت در این طرح به حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر قم واقع در خیابان ساحلی تحویل دهند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com