کد خبر ۲۷۴۹۰ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۸
فرماندار:

با واحدهای بدون مجوز آموزشی نونهالان در قم برخورد می شود

فرماندار قم بر عزم جدی مسوولان در برخورد با واحدهای بدون مجوز آموزشی و تربیتی نونهالان خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، رضا سیار روز سه شنبه در جلسه ساماندهی مراکز آموزشی، تربیتی و نگهداری نونهالان بر عزم جدی مسوولان استان جهت جلوگیری از فعالیت مهد های کودک و مراکز پیش دبستانی که بدون اخذ مجوز از دستگاههای ذیربط فعالیت می کنند تاکید کرد.

وی افزود: کار شناسایی این گونه مراکز انجام شده و با دادن اخطار به مراکز مذکور، به متصدیان آنها فرصت داده شده نهایتا تا آغاز سال تحصیلی آینده با مراجعه به دستگاه های صادر کننده مجوز مانند اداره کل بهزیستی، آموزش وپرورش یا سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فرماندار قم از مردم نیز خواست قبل از ثبت نام فرزندان خود در مهد های کودک، پیش دبستانیها یا مراکز قرآنی با مراجعه به دستگاههای سه گانه فوق الذکر از استاندارد بودن و قانونی بودن فعالیت اینگونه مراکز مطمئن شوند.

سیار از صدور اخطار به حدود 200 مرکز بدون مجوز خبر داد و گفت: اگر این مراکز جهت اخذ مجوز اقدام نکنند در سال تحصیلی 95 - 94 به هیچ وجه اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

وی همچنین از دستگاههای متولی مراکز آموزشی، تربیتی ونگهداری نونهالان خواست با نصب بنر، اطلاعیه و قرار دادن لیست مراکز مجاز بر روی سایت دستگاه متبوع خود اطلاع رسانی مناسب را جهت آگاهی شهروندان محترم داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com