کد خبر ۲۹۲۰۴ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۶
فرماندار قم:

فرمانداری قم در فعالیت‌های اجتماعی نیازمند همکاری اصحاب رسانه است

رضا سیار ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، اظهارداشت:از اصحاب رسانه تقاضا داریم در حوزه اجتماعی و امنیت جامعه به‌ویژه در مسائل سیاسی به فرمانداری کمک کنند.

به گزارش قم نا به نقل ار تسنیم ، رضا سیار ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته نقش رسانه در قم به‌ویژه در جریان سفر رئیس‌جمهور بسیار چشمگیر و قابل تقدیر بود.

فرماندار قم با اشاره به اینکه تنظیم بازار مالی توسط دولت و اتفاقات مربوط به کنترل تورم مسئله‌ای بود که توسط اهل‌قلم به‌خوبی تبیین شد افزود: ‌در استان قم نیز تبیین سیاست‌های اقتصادی توسط اهل قلم و رسانه بر کسی پوشیده نیست. ‌امسال که سال همدلی و همزبانی بود در حوزه‌های مختلف شاهد فعالیت مناسب اصحاب رسانه بودیم و این نقش دارای اهمیت دو چندان بود.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت را در پیش داریم گفت: دولت به همکاری بیشتر نیاز دارد و در سال جاری باید هفته دولت را با نحوه دیگر گرامی بداریم تا نشاط در جامعه افزایش یابد و با اتخاذ سیاست‌های اقتصادی دولت پس از لغو تحریم‌ها با انتشار صحیح این سیاست‌ها راه صحیحی را پیش روی مردم بگذاریم.

سیار با بیان اینکه از اصحاب رسانه تقاضا داریم در حوزه اجتماعی و امنیت جامعه به خصوص در مسائل سیاسی به فرمانداری کمک کنند، افزود: خبرنگاران قم باید بدانند در جامعه بیش از یک میلیون نفری قم چه می‌گذرد و امیدواریم در این زمینه به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه تقوا باید در برخورد با مسائل سیاسی وجود داشته باشد خاطر نشان کرد: خبرنگاران امانت‌دار مردم در این زمینه هستند و نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com