کد خبر ۲۷۵۰۵ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
رئیس هیئت تنیس قم :

بخش خصوصی برای حضور تنیس قم در لیگ برتر مشارکت می‌کند‌

رئیس هیئت تنیس قم با بیان اینکه رشد تنیس قم در دو بخش مردان و بانوان به صورت همگام بوده است، گفت: بخش خصوصی برای حضور تنیس قم در لیگ برتر مردان مشارکت می‌کند.

به گزارش قم نا ، غلامرضا خانی اظهار داشت: تنیسورهای قمی در  جشنواره تنیس آپت کشور در تهران به رقابت پرداختند و موفق به کسب 5 مدال نقره و برنز شدند و پیش بینی می‌کنیم در مسابقات جشنواره تنیس اصفهان که  در 4 رده سنی برگزار می‌شود بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

وی افزود: تیم منتخب تنیس استان قم قرار است به‌زودی در جشنواره بزرگ تنیس کشور در اصفهان شرکت کرده و نزدیک به 20  تنیسور قمی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس قم گفت: در بخش بانوان نیز یک تنیسور قمی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات منطقه‌ای در گرگان شد و با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که در بخش بانوان صورت گرفته، رشد تنیس مردان و زنان در قم همگام بوده است.

خانی بیان کرد: مشکلات مالی و عدم حمایت از بخش خصوصی مشکل همیشگی رشته تنیس در قم بوده است گرچه در یکی دو سال اخیر حمایت از تنیس در قم وضعیت بهتری پیدا کرده و بر اساس همین حمایت‌ها توانستیم سال گذشته در لیگ برتر و دسته اول تنیس بانوان نماینده داشته باشیم.

وی عنوان کرد: میزبانی مسابقات تنیس زیر 18 سال و زیر 16 سال کشور در سال 93 تجربه بسیار خوبی برای تنیس قم بود گرچه تنیسورهای قمی در بخش تیمی با ناداوری موفق به کسب عنوان نشدند اما ظرفیت بالای تنیس قم را در معرض دید اهالی تنیس قرار دادند.

رئیس هیئت تنیس قم خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای حضور تنیس قم در لیگ برتر مشارکت می‌کند و برای حضور در لیگ برتر تنیس مردان در حال رایزنی با بخش خصوصی هستیم و در صورت محقق شدن این رخداد می‌توانیم به‌تدریج پس از درخشش در سطوح پایه، در رده‌های بزرگسالان نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com