کد خبر ۲۷۷۸۶ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
سرپرست مدیریت راهداری قم :

عملیات بهسازی بزرگراه قم - سلفچگان اجرا می‌شود

سرپرست مدیریت راهداری استان قم از آغاز عملیات بهسازی بزرگراه قم- سلفچگان خبرداد و گفت: این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش قم نا ، داوود طلوعی با اعلام خبر آغاز عملیات بهسازی بزرگراه قم- سلفچگان اظهارداشت: این عملیات در مسیری به طول 6 کیلومتر عملیاتی خواهد شد.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با بیان اینکه عملیات بهسازی و روکش آسفالت بزرگراه قم- سلفچگان از  تپه سلام آغاز تا مسیر امامزاده شاه جمال (تقاطع غیر همسطح خرمشهر) امتداد دارد، تصریح کرد: این طرح در ادامه عملیات بهسازی در قالب لگه‌گیری و روکش آسفالت یکی از اصلی‌ترین شاهراه‌های مواصلاتی جاده‌ای کشور بزرگراه قم - سلفچگان عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

طلوعی با اعلام خبر بهره‌برداری پروژه بهسازی بزرگراه قم-سلفچگان در پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک سنگینی که بر این محور مواصلاتی جاده‌ای استان سوار است این طرح پایان ماه رمضان به بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم با تاکید براینکه استان قم محور مواصلاتی 17 استان کشور است از همین رو این محور همواره باید ارتقاء و صیانت از آن صورت بگیرد، افزود: این اقدامات نیازمند اعتبارات گسترده است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب سطح ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری در محورهای جاده‌ای استان قم تامین شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com