کد خبر ۲۸۲۳۵ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
سرپرست مدیریت راهداری قم :

پروژه نصب المان‌های هشداری در محورهای مواصلاتی استان قم اجرا می‌شود

سرپرست مدیریت راهداری استان قم از اجرای پروژه نصب المان‌های هشداری در محورهای مواصلاتی استان قم خبرداد.

به گزارش قم نا ، داوود طلوعی با اشاره به اجرای طرح‌هایی در راستای افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی استان قم اظهار داشت: با توجه به ضرورت نصب المان‌های هشداری در جاده‌های استان اجرای پروژه نصب چراغ‌های چشمک زن در نقاط حادثه‌خیز و تقاطع‌های جاده‌ای قم از خردادماه در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم اجرای عملیات نصب چراغ‌های چشمک زن در محورهای جاده‌ای استان را تشریح کرد و افزود: این طرح در راستای رشد ضریب ایمنی نصب سی دستگاه چراغ چشمک زن با منبع تغذیه سلول‌های خورشیدی از خردادماه سال جاری در دستور کار است.

وی به بودجه در نظرگرفته برای نصب المان‌های هشداری در محورهای جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 900 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان مرداد ماه سال جاری به طور کامل اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم خاطرنشان کرد: استفاده از سلول‌های خورشیدی در تامین نیروی برق المان‌های هشداری در مسیرهای جاده‌ای می‌تواند دشواری‌های تامین نیروی برق لازم جهت چراغ‌های چشمک زن و دیگر المان‌های نوری در محورهای جاده‌ای را رفع کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com