کد خبر ۳۳۸۴۶ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

راه‌اندازی 20 ایستگاه ورزش همگانی در قم

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تأكيد بر اين كه ورزش همگانی در اولویت فعالیت‌های این اداره کل قرار دارد از اقدام جدید این اداره کل در افزایش ایستگاه‌های ورزش همگانی برای حضور عموم مردم در فعالیت‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حسن عابدی اظهار کرد: فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان در استان قم همانند سایر استان‌ها، برگرفته از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان در دو مقوله همگانی و قهرمانی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ورزش همگانی در اولویت فعالیت‌های این اداره کل قرار دارد زیرا از فضای ورزش همگانی است که در درجه اول سلامت عمومی افراد جامعه تامین و تضمین می‌شود و در گام بعدی استعدادهای ورزش قهرمانی مورد شناسایی قرار می‌گیرند.

 

وضعیت ورزش قهرمانی در استان قم بسیار خوب است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت ورزش قهرمانی در استان قم بسیار خوب است و ورزشکاران پرتوان هم‌استانی هر ساله با حضور در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی تمامی رشته‌، موفقیت‌های متعددی را برای ورزش قم کسب می‌کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر موضوعی که در اولویت کاری قرار دارد، تلاش برای افزایش حضور مردم و شهروندان قمی در فعالیت‌‌های ورزش همگانی است و بر همین اساس تعداد پایگاه‌ها و ایستگاه‌های اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در قم را افزایش داده‌ایم.

عابدی بر توسعه و ترویج ورزش همگانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی قم نیز تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی تعداد 20 پایگاه و ایستگاه ورزش همگانی در اماکن عمومی شهر مقدس قم با همکاری شهرداری قم و اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

وی از همراهی مستمر و تشویق استاندار قم در تقویت برنامه‌های اجرایی به منظور توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی تقدیر کرد.

 

برگزاری همایش‌های همگانی از جمله راهکارهای توسعه ورزش بین مردم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: بر همین اساس توسعه و ترویج ورزش همگانی را از اولویت‌های مهم و شاخص تمامی بخش‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی به ویژه هیئت ورزش‌های همگانی استان قم قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: علاوه بر افزایش پایگاه‌ها و ایستگاه‌های ورزش همگانی که به صورت مستمر و دائم در نوبت‌های صبح و عصر با حضور مربیان اختصاصی خود، به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، برگزاری همایش‌های همگانی نیز از جمله راهکارهای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم است.

عابدی در پایان اظهار کرد: همایش‌های همگانی در رشته‌های پیاده‌روی، دو،‌ دوچرخه‌سواری و چند رشته دیگر برگزار می‌شود و یکی از شاخص‌ترین این همایش‌ها به پیاده‌روی خانوادگی اختصاص دارد و امیدواریم که آن را در طول سال به شکل‌ مطلوب اجرا ‌کنیم.

وی از تشکیل شورای استانی ورزش همگانی در قم خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه با همکاری استاندار قم نخستین جلسه شورای ورزش همگانی به ریاست استاندار برگزار و در آن تصمیمات بسیار خوبی در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی گرفته شد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com