کد خبر ۳۱۲۰۸ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد

برگزاری 40 مسابقه و افتتاح 2 طرح ورزشی قم در هفته تربیت‌بدنی‌

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش برای برگزاری 40 رقابت ورزشی و همچنین بهره‌برداری از دو طرح ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش هر دو بخش ورزشکاران و جوانان را شامل می‌شود و ما سعی کرده‌ایم در موضوعات فرهنگی، قهرمانی، همگانی، عمرانی و آموزشی آنها را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی دیدار با مراجع عظام تقلید و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی برای درمیان گذاشتن نیازهای ورزشکاران و جوانان از جمله برنامه‌های مهم این هفته محسوب می‌شود تا بتوانیم با مسئولین عزیز در خصوص رفع موانع موجود بر سر راه توسعه ورزش گفت‌وگو کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در بخش قهرمانی ویژه گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برای برگزاری بیش از 40 رقابت ورزشی در سطح استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اعزام‌ها نیز طبق برنامه قبلی انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: اهداء خون توسط کارکنان اداره و روسای هیئت‌های ورزشی، برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت با حضور استاندار قم همرا ه با مراسم سوگواری ویژه محرم، برگزاری کارگاه تخصصی روان شناسی ورزش ویژه بانوان هم در این هفته صورت می‌گیرد.

رمضانی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات متنوع ورزشی هر دو بخش آقایان و بانوان در بخش‌ها و روستاهای قم در بیش از 20 رشته ورزشی خبر داد و عنوان کرد: تجهیز اماکن ورزشی به کتابخانه باز نیز از جمله اقدامات ویژه هفته تربیت بدنی سال جاری محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در این هفته شاهد رونمایی از فیلم ورزش و نماز در فرهنگسرای جوان قم خواهیم بود، ضمن اینکه افتتاح جشنواره قرآنی ورزشکاران و تقدیر از برترین‌های ورزش در زمینه فرهنگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از حضور مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین این اداره کل در برنامه‌های متنوع رادیو و تلویزیون و همچنین گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها و مطبوعات برای ارائه گزارش فعالیت‌های ورزش و جوانان قم خبر داد.

وی یاد آور شد: نشستی خبری نیز به مناسبت ارائه گزارش برنامه‌های این هفته برگزار شده و برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و عمرانی پیش‌بینی کرده‌ایم که هر یک از آنها زیرشاخه‌های خاص خود را دارد، ضمن اینکه شورای عمومی کارکنان این اداره کل نیز در طول هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: بازدید مدیر کل ورزش و جوانان به اتفاق کارکنان این اداره کل از بهزیستی، شیرخوارگاه و خانه سالمندان، برگزاری نشست صمیمی استاندار قم با روسای هیئت‌های ورزشی و کارکنان اداره کل و همچنین افتتاح دو پروژه ورزشی شامل زمین تنیس و چمن مصنوعی در شهرک پردیسان از جمله برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری به شمار می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com