کد خبر ۲۷۸۲۹ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

سیمای شهری ورودی‌های قم بسیار نامطلوب است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ورودی‌های قم از نظر سیما و منظر شهری وضعیت بسیار نامطلوبی دارند که بهسازی آنها باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش قم نا ، حسن بختیاری پیش از ظهر امروز در یکصد و سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: اجرای طرح جداره‌سازی و بهسازی خیابان آذر حد فاصل سه راه و چهار راه بازار طرح خوبی است که باید نسبت به اجرای آن اهتمام لازم را داشت.

وی افزود: استفاده از تجارب دیگر شهرها که پروژه‌های مشابه را اجرایی کرده‌اند می‌تواند در این راستا مثمر ثمر باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه وضعیت میدان مطهری از نظر سیما و منظر شهری بسیار نابسامان است گفت: لازم است این میدان که جزو نقاط مرکزی شهر محسوب می‌شود در اولویت طرح‌های بهسازی و جداره‌سازی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ورودی‌های شهر مقدس قم هم از نظر سیما و منظر شهری وضعیت نامناسبی دارند که نمونه آن جاده قدیم کاشان است که با وجود سنگبری‌ها و کوره‌های آجرپزی فراوان، شرایط بسیار نامطلوبی دارد.

بختیاری عنوان کرد: ورودی جعفریه به قم هم وضعیت بسیار نابسامانی دارد و باید برنامه‌ جدی برای بهسازی محیطی داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سه سال پیش طرح‌هایی برای این منظور از سوی مشاور به شهرداری ارائه شده است گفت: با این حال این طرح‌ها سه سال است که مسکوت مانده‌اند و توجهی به آنها نمی‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه‌های استانی هم در این راستا دخیل هستند ولی همگی از این امر گلایه دارند که شهرداری قم، پیگیری لازم در مورد طرح‌های مشاوران را انجام نمی‌دهد بنابراین لازم است مدیریت جدید شهری قم این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com