کد خبر ۲۷۸۳۵ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم:

پارک‌ها و بوستان‌های قم به میز پینگ‌پنگ تجهیز می‌شوند

رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای تجهیز پارک‌ها و بوستان‌های شهر قم به میز پینگ‌پنگ خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد عموئیان تصریح کرد: از زمانی که مسئولیت ریاست هیئت تنیس روی‌ میز استان قم را با اعتماد ارزشمند رئیس فدراسیون تنیس روی‌ میز، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع این هیئت بر عهده گرفته‌ام، هدفم تلاش برای تحول و پیشرفت این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: قم در رشته ورزشی تنیس روی‌ میز توانمندی و قابلیت‌های بسیاری دارد که باید به کار گرفته شوند تا این رشته در سطح استان بین هیئت‌های ورزشی برتر و در سطح کشور از نظر فدراسیون در رتبه‌ای خوب و قابل توجه قرار بگیرد و در میادین مختلف افتخار کسب کند.

رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم افزود: در این زمینه اقدامات مختلفی انجام داده‌ایم و برنامه‌های متنوع دیگری نیز در دست اقدام است تا پینگ‌‌پنگ قم در سطح کشور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی این رشته حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و استعدادهای خود را به تیم‌های ملی نیز معرفی کند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که منجر به پیشرفت تنیس روی‌ میز می‌شود توجه به موضوع همگانی کردن این رشته ورزشی است و هیئت تنیس روی‌ میز قم در همین راستا با همکاری شهرداری قم نسبت به تجهیز پارک‌ها و بوستان‌های قم به میز پینگ‌پنگ اقدام کرده است.

عموئیان یادآور شد: برای این منظور از ابتدای سال جاری پیگیری‌های خود را آغاز کرده‌ایم و تا کنون چندین بوستان و مرکز تفریحی قم به میز پینگ‌پنگ مجهز شده‌اند و به زودی در دیگر پارک‌ها نیز این اقدام را انجام خواهیم داد، ضمن اینکه هدف جدید ما رفتن به شهر پردیسان و فعال کردن این رشته در این منطقه است.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره استعدادیابی دختران و پسران زیر 9 سال با همکاری آموزش و پرورش در قم خبر داد و افزود: جشنواره تنیس روی‌ میز دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس قم برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: یکی از عمده‌ترین اهداف ورزشی و استراتژی‌های هیئت تنیس روی‌ میز قم در سال جاری، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های استعدادیابی و کشف استعدادهای پینگ‌پنگ در یادگیری این ورزش مفرح است.

عموئیان با بیان اینکه این جشنواره با حضور 58 نفر از دانش‌آموزان پسر و 40 نفر از دانش‌آموزان دختر زیر 9 سال مدارس سطح استان قم برگزار شد،‌ افزود: این سومین رویداد اجرا شده در سال جاری توسط هیئت قم است و برای نخستین‌بار این جشنواره در دو بخش دختران و پسر‌ان برگزار شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com