کد خبر ۲۷۹۰۸ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹
مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم عنوان کرد:

اعزام بیش از ۲۰ مربی به کانون‌های مساجد روستاها و مناطق محروم

مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم با بیان این که بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری خواهران در روستاها و مناطق محروم استان قم وجود دارد، گفت: دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان، در رشته‌های هنری بیش از ۲۰ مربی متخصص به صورت رایگان به کانون‌های فرهنگی هنری خواهران در روستاها و مناطق محروم اعزام کرده است.

به گزارش قم نا ، سیده معصومه طباطبایی مسئول امور خواهران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم عنوان کرد: در استان قم بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری خواهران در مساجد روستا‌ها و مناطق محروم وجود دارد که جهت برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری نیاز به مربی دارند.

مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم بیان داشت: سال گذشته، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم جهت تأمین مربی‌های متخصص، تفاهم نامه ای با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم امضاء کرده است.

طباطبایی افزود: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم طبق رایزنی‌هایی که با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم داشته است، در رشته‌های هنری مربیان و متخصصانی به صورت رایگان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روستاها و مناطق محروم اعزام کرده است.

وی اظهار داشت: طبق اعلام نیاز کانون‌های مساجد، تا کنون بیش از 20 مربی متخصص به مناطق محروم و روستاها اعزام شده است که به شرکت‌کنندگان در هر دوره مدرک پایان دوره داده می‌شود.

منبع : شبستان 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com