کد خبر ۲۴۹۲۶ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم عنوان کرد:

تقدیر از برترین‌های مسابقات ورزشی و قرآنی در کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین(ع)

مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری خواهران از کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین (ع) بازدید کردند، گفت: در این برنامه از برترین‌های مسابقات ورزشی و قرآنی طرح ثقلین تقدیر شد.

به گزارش قم نا ، سیده معصومه طباطبایی مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم عنوان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در نظر داشت، جشنی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار کند و برترین‌های مسابقات ورزشی و قرآنی طرح ثقلین در این برنامه مورد تقدیر قرار بگیرند.

 مسئول امور خواهران کانون‌های مساجد استان قم اظهار داشت: با توجه به درخواست مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برای بازدید اعضای کانون‌های مساجد خواهران از کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین (ع) تصمیم بر این شد تا جشن میلاد کوثر در این کارگاه برگزار شود.

 طباطبایی یادآور شد: در حدود 300 نفر از اعضای کانون‌های مساجد خواهران از جمله مسئولین کانون‌ها، مربیان و برگزیدگان مسابقات قرآنی و ورزشی در کارگاه ساخت ضریح حضور داشتند.

 وی در پایان گفت: در این برنامه علاوه بر سخنرانی مسئول دبیرخانه کانون مساجد قم و مداحی، از برگزیدگان مسابقات ورزشی و همچنین برگزیدگان مسابقات قرآنی طرح ثقلین تقدیر شد.

منبع : شبستان 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com