کد خبر ۳۱۳۱۷ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
مسئول اعزام مبلغ دفترآیت الله مکارم شیرازی:

4 هزار مبلغ توسط دفتر آیت الله مکارم شیرازی به مناطق محروم اعزام شدند

مسئول اعزام مبلغ دفترآیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم نشر علوم دینی در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم و نیازمند گفت: از زمان آغاز فعالیت‌های تبلیغی دفترآیت الله مکارم شیرازی و در راستای نشر معارف دینی 4 هزار نفر به مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام حبیبی تبار پیش از ظهر امروز در دیدار مبلغان مناطق محروم با آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اعزام مبلغ به مناطق نیازمند در ماه محروم اظهار داشت: اعزام‌ها باهماهنگی سازمان تبلیغات و فعالان فرهنگی انجام می‌شود و درخواست‌ها بیش از آن است که ما بتوانیم به همه مناطق درخواست کننده مبلغ اعزام کنیم.

مسئول اعزام مبلغ دفترآیت الله مکارم شیرازی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به مناطق محروم توسط مبلغان افزود: جزوه ره پویه تبلیغ که متناسب با مناسبت‌های مذهبی تدوین و تهیه شده در اختیار مبلغان قرار می‌گیرد، سبد کالای خانوار در اختیار طلاب و مبلغان قرار می‌دهیم و آن‌ها به توزیع این سبد در میان مناطق محروم می‌پردازند.

حبیبی تبار بیان کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و کمک به حوزه‌های علمیه مناطق محروم و تکمیل منازل و مساجد روستائیان از جمله اقداماتی است که مبلغان در دستور کار خود قرار داده و نسب به آن اهتمام لازم دارند.

وی با اشاره به لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: حوزه‌های علمیه را در مناطق محروم بازسازی کردیم و در کنار آن به افزایش شهریه طلاب مناطق محروم پرداختیم، مجهز کردن کتاب خانه‌ها یکی از اقدامات فرهنگی است که در روستاها انجام شد.

مسئول اعزام مبلغ دفترآیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: بیش از ده سال است که اعزام مبلغ به مناطق محروم انجام می‌شود که در این زمینه آیت الله مکارم شیرازی وآیت الله صافی گلپایگانی از هیچ کمکی دریغ نکردند و به رفع نیازهای طلاب مبلغ می‌پردازند.

حبیبی تبار با تاکید بر لزوم نشر علوم دینی در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم و نیازمند اظهارداشت: از زمان آغاز فعالیت‌های تبلیغی دفترآیت الله مکارم شیرازی و در راستای نشر معارف دینی 4 هزار نفر به مناطق محروم اعزام شدند که در زمینه کلام تخصص دارند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com