کد خبر ۳۰۶۶۶ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
هفته سوم لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم

جشنواره گل صدراسیستم برابر المپیاد

سومین هفته رقابت‌های لیگ فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با جشنواره گل صدراسیستم و سومین پیروزی متوالی یاس به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، باز‌ی‌های این فصل لیگ فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با شرکت 14 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتسال استان قم در مسابقات لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور به میدان بروند.

این اتفاق امسال برای تیم فوتسال الوند رخ داده و این تیم به واسطه درخشش دوره قبلی رقابت‌های لیگ فوتسال جوانان قم، نماینده این استان در لیگ کشور است و به همین دلیل بازی هفته سوم ارم‌کیش قم با الوند از سوی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم لغو شد.

اما در دیدارهای برگزار شده هفته سوم لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های استان قم تیم‌های آپکو پارس، یاس، تجهیزات آشپزخانه (الف) و صدراسیستم موفق به شکست حریفان خود شدند و دو مسابقه این هفته نیز با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

در سومین هفته لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم نخستین بازی بین تیم‌های آپکو پارس و هنرجو برگزار شد و در شرایطی که این بازی پنج گل در بر داشت سرانجام این فوتسالیست‌های تیم آپکو پارس بودند که با نتیجه سه بر دو هنرجو را مغلوب کرده و صاحب سه امتیاز بازی شدند.

نخستین تساوی هفته سوم این مسابقات در پایان دیدار تیم‌های فوتسال انصار و پارسا رقم خورد، این بازی در پایان 40 دقیقه رقابت دو تیم چهار گل داشت که سهم هر تیم دو گل بود و بدین‌ترتیب امتیازها تقسیم شد تا از این نتیجه دیگر رقبای پارسا و انصار خوشحال شوند.

تیم یاس که از بازی‌های قبلی خود دو پیروزی متوالی در کارنامه داشت، بار دیگر به روند رو به رشد خود ادامه داد و در جدال با تیم آرش به برتری سه بر یک دست یافت تا صاحب سه امتیاز این بازی شده و همچنان جایگاه خود در بالای جدول رده‌بندی و بین مدعیان قهرمانی را حفظ کند.

دیگر تیم پیروز سومین هفته از مسابقات این فصل لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم، تیم تجهیزات آشپزخانه (الف) بود که در پایان رقابت با تیم مدعی ذکر که از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتسال قم محسوب می‌شود با نتیجه جالب توجه چهار بر یک به برتری دست یافت.

صدراسیستم که از حدود یک دهه قبل سابقه حضور در سطح اول رقابت‌های باشگاهی فوتسال استان قم را همراه با چندین مقام قهرمانی در رده‌های سنی مختلف فوتسال باشگاهی قم در کارنامه دارد این هفته پذیرای تیم المپیاد بود که با نتیجه جالب پنج بر صفر حریف خود را در هم کوبید.

آخرین بازی هفته سوم لیگ فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های آفاق و تجهیزات آشپزخانه (ب) به انجام رسید، این بازی کم‌گل‌ترین بازی هفته سوم بود که در 40 دقیقه رقابت دو تیم تنها دو بار دروازه‌ بازشد و در نهایت نتیجه تساوی یک بر یک روی تابلوی سالن نقش بست تا امتیازهای این بازی نیز تقسیم شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com