کد خبر ۲۸۰۵۸ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم:

عملیات احداث خط برگشت بلوار شهروند پردیسان قم آغاز شد

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات احداث خط برگشت بلوار شهروند پردیسان قم آغاز شده که طول لاین برگشت بلوار شهروند پردیسان قم بالغ بر ۲/۱ کیلومتر و عرض آن ۱۴ متر است.

به گزارش قم نا ، محمدرضا فرج با اشاره به اعلام آغاز عملیات احداث لاین برگشت بلوار شهروند پردیسان قم اظهار داشت: این بلوار که در بین اهالی محل به نام بلوار دکل شناخته شده است، نقش مهمی در اتصال ترافیکی دو ضلع جنوبی و شمالی منطقه پردیسان قم ایفا می‌کند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم طول مسیر در حال احداث لاین برگشت را بالغ بر 2/1 کیلومتر عنوان کرد و افزود: عرض هر لاین از این بلوار بالغ بر 14 متر است که در آن دو باند سواره رو و یک باند توقف تعریف شده است.

وی هزینه اجرای لاین برگشت پروژه احداث بلوار شهروند را 18 میلیارد ریال اعلام کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به روند مناسب عملیات اجرایی این پروژه مهم درون شهری حداکثر تا شهریور ماه سالجاری ودر هفته دولت شاهد بهره برداری از آن به طور کامل باشیم.

تمامی مراحل احداث این بلواردر قالب تعریض، تسطیح، جدول گذاری و آسفالت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قم به مرحله اجرا درآمده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com